Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PeterD
#316584
Et glimrende 65" tv til prisen, da OLED hurtigt bliver rasende dyrt deroppe og en stor opgradering fra et 7 år gammelt tv.

Især når du kan lide ophænget.
Af Supergris
#316600
Hvorfor mener du, OLED hurtigt bliver dyre "deroppe"?
Størrelsen er vel fastlagt (65"), og man vælger vel blot en model, der passer ens budget?
OLED behøver ikke være meget dyrere end andre TV i den bedre ende (faktisk vil TV med tilsvarende billedkvalitet ofte være dyrere), forudsat man ikke går efter sidste nye model...
Af PeterD
#316604
Supergris skrev: 7. jul 2020, 23:54 Hvorfor mener du, OLED hurtigt bliver dyre "deroppe"?
Størrelsen er vel fastlagt (65"), og man vælger vel blot en model, der passer ens budget?
OLED behøver ikke være meget dyrere end andre TV i den bedre ende (faktisk vil TV med tilsvarende billedkvalitet ofte være dyrere), forudsat man ikke går efter sidste nye model...
Jamen. Det lyder jo bare godt når man tænker på OLEDs fordele frem for LCD/QLED.
Af PeterD
#316613
George1 skrev: 8. jul 2020, 10:50 Ja skide godt, bare ikke for trådstarter da han er særdeles glad for No Gab ophæng og fjernbetjeningen, ingen af delene kan en OLED skærm tilbyde.
Det er så hvad man vurderer hvad der vigtigst.
Af McFadden
#316643
Jeg købte tv'et til 8.999 kr.
Oled er helt sikkert et bedre tv på billedsiden, men i 65" er det også over mit budget. Jeg havde i forvejen udvidet mit budget langt mere end først forventet.
I det store hele er jeg ovenud tilfreds med mit nye tv.