Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#316555
Det var også en fejl, som blev rettet ret hurtig.
elcom skrev: 2. jul 2020, 14:16 De 5.777,-kr som Bilka/Wupti kørte med i et døgns tid, ligner en fejl. De opholdt tilbuddet, men havde hurtigt TV'et tilbage på mere normale 8.888,-kr.

Det billigste jeg ellers har set 55" C9 til var de 7.999 som det havde omkring Black Friday. Jeg vil ikke tro det kommer længere ned end nuværende niveau.

"Lillebroren" B9/B9S kører også rundt om 7-8.000 i pris.
#316576
Dpe1983 skrev: 6. jul 2020, 14:01 Jeg endte med at købe i elgiganten i fredags til 8888,-.
Dejligt TV! Tak for jeres input.
Dejligt at du fik købt det tv du har drømt om. :) Jeg har et magen til og er ganske godt tilfreds. ;)
Har du gjort dig overvejelser om det skal kalibreres? Jeg har ikke selv fået det gjort (endnu)..
#316577
Hrbønne skrev: 7. jul 2020, 10:13
Dpe1983 skrev: 6. jul 2020, 14:01 Jeg endte med at købe i elgiganten i fredags til 8888,-.
Dejligt TV! Tak for jeres input.
Dejligt at du fik købt det tv du har drømt om. :) Jeg har et magen til og er ganske godt tilfreds. ;)
Har du gjort dig overvejelser om det skal kalibreres? Jeg har ikke selv fået det gjort (endnu)..
Jeg tror ikke at det bliver kalibreret. Bruger ISF profilen med indstillinger herfra siden, og er ganske godt tilfreds med billedet.
Jeg er ikke i tvivl om at en kalibrering kan presse noget mere ud af billedet, men.....

Hvad koster en sådan kalibrering?

Edit: 1495,- ish kan jeg se. Synes det er en relativt stor merudgift på et tv til 8000,- men det er nok bare mig. Tror jeg prøver at leve med min "hjemmekalibrering" og se tiden lidt an..