Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#312055
Panasonics 2020 TV lanceres fra maj. I denne forumtråd kan vi forsøge at holde generel debat om 2020-modellerne samlet ét sted. Henvis gerne til anmeldelser og nyttig info udefra. Vi supplerer fra Flatpanels-holdet også med test og nyheder her i tråden i takt med, at det bliver klar.

Modeloversigt:
Oversigt: Panasonic 2020 TV

Læs mere om modelserierne i TV-databasen.

Læs også artikler og nyheder om Panasonics 2020 TV.
#315962
Panasonic har afsløret HZ980, som bliver billigste OLED-serie fra dem i år.

Panasonic HZ980 OLED TV slutter sig til 2020-programmet

Der er stadig intet nyt om 48 eller 77" OLED fra Pana, men de plejer jo at have nogle nyheder med på IFA-messen hvert år. Den bliver ikke afholdt normalt i år pga. coronavirus, men der er alligevel planlagt præsentationer i starten af september.
Af Hanga
#315967
Rasmus Larsen skrev: 17. jun 2020, 08:28 Panasonic har afsløret HZ980, som bliver billigste OLED-serie fra dem i år.

Panasonic HZ980 OLED TV slutter sig til 2020-programmet

Der er stadig intet nyt om 48 eller 77" OLED fra Pana, men de plejer jo at have nogle nyheder med på IFA-messen hvert år. Den bliver ikke afholdt normalt i år pga. coronavirus, men der er alligevel planlagt præsentationer i starten af september.
Hej Rasmus

'Smooth Motion Drive Pro' - hvad er det helt præcist? Er det den nye mere avanceret BFI ?

Det bliver ikke nævnt i HZ1000 testen.
Af JHN
#322095
Hej.

Vincent fra HDTVTEST har lavet en test, hvor han sad overfor nogle TV, som han IKKE vidste hvad var. Det var med andre ord en blindet test. Panasonics flagskib-TV OLED fik utrolig meget ros af Vincent i denne test og vandt flere af del-testene. Det undrer mig ikke, at Vincent gav meget ros til Panasonis flagskibs-OLED, da det jo har højere lysstyrke end andre OLED TV. Linket er her :



Vh Jan Hervig Nielsen
Af SPV1977
#326037
Jo. Hvis du gerne vil have et 65" OLED-plasma tv, så er det da værd at gå efter. Det er jo en smule svært at svare på, når man ikke kender dine ønsker og behov ...
Af ultra
#326041
Min tanke var nu ifht. testen, om prisen så gør at det er et godt køb.
Kan sagtens leve med "mangler" hvis det bare er et godt køb.. Man kan jo ikke få det hele for det halve..
Af SPV1977
#326043
Og i det lys - ja, jeg vil mene, at det er det bedste tilbud hér og nu. Jeg mener, at det er et bedre tv end LG CX. Men det kommer også lidt an på, hvad du tænker er vigtigst. Hvis du skal bruge det til spil, kunne LG CX være et bedre bud. Det har HDMI 2.1 og er dermed klar til de nye spillekonsoller. Ligesom det gælder, at Apps / Smart-tv-funktionen er dårligere på Panasonic end på LG. Men kan du leve med det og bruger du f.eks. Apple TV, ja, så er Panasonic et bedre tv.
Af ultra
#326054
SPV1977 skrev: 16. jan 2021, 15:24 Og i det lys - ja, jeg vil mene, at det er det bedste tilbud hér og nu. Jeg mener, at det er et bedre tv end LG CX. Men det kommer også lidt an på, hvad du tænker er vigtigst. Hvis du skal bruge det til spil, kunne LG CX være et bedre bud. Det har HDMI 2.1 og er dermed klar til de nye spillekonsoller. Ligesom det gælder, at Apps / Smart-tv-funktionen er dårligere på Panasonic end på LG. Men kan du leve med det og bruger du f.eks. Apple TV, ja, så er Panasonic et bedre tv.
Det er med udgangspunkt ATV 4K og stereo lyd.