Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Martin Sjøstrand
#315859
Nå, så endte feriepengeaftalen på, at den gennemsnitlige husstand med 2 personer med en middel-indkomst, får udbetalt ca. 30.000.-

Jeg tænker mange skal have nyt tv og andet grej? :D

Jeg selv har “desværre” lige sat underskrift på hus, så der kommer pengene til at gå til møbler... men måske ses der med lidt mere milde øjne på en PS5 til jul nu :D
Brugeravatar
Af bbplayer
#315860
Hvis man også får de sidste 2 uger med, så vil jeg da håbe der kommer et åbningstilbud og en 77" OLED er med der, så tror jeg gerne jeg kører efter det tilbud der.
Af bromberg
#315862
Ja der går nok rent forbrug i den check der:).
Står i samme situation sjøstrand og er igennem en renovering, så jeg tror jeg drømmer lidt om en danskvand modul på min quooker.
Og så bør der kunne sniges en enkelt sonos ind i køkkenet
#315868
Jeg tror nu pengene havde været bedre spenderet ved at lade dem komme til udbetaling på det tidspunkt, som oprindelig var tiltænkt. Jeg har ikke tænkt mig at spendere dem på noget nu, men vi har så heller ikke skruet det mindste ned for forbruget under krisen. Nu ryger de nok bare over og lapper lidt af hullet på billånet. Der skal en del mere end et tilskud fra regeringen til at lappe et lån på en Bugatti...
Af George1
#315871
Hm en ferie og en Sonos soundbar, skillinger nu Ja dak, det er feriepenge vi har optjent optjener indtil 31/8 og man kan ikke engang få dem udbetalt som supplement til efterlønnen uden modregning,
måske hørelsen ikke er så god når jeg skal pensioneres, så er soundbar ej så vigtig.
Af LarsCJ
#315887
nicki.aagesen skrev: 15. jun 2020, 10:43 Bar øv de så først skal komme til oktober :)..
Jeg er ret sikker på, at man allerede i næste uge vil kunne se flere detailkæder reklamere med "køb nu - betal til oktober".
Brugeravatar
Af bbplayer
#315890
LarsCJ skrev: 15. jun 2020, 13:38
nicki.aagesen skrev: 15. jun 2020, 10:43 Bar øv de så først skal komme til oktober :)..
Jeg er ret sikker på, at man allerede i næste uge vil kunne se flere detailkæder reklamere med "køb nu - betal til oktober".
De har været været der længe, og bare haft andet slogan, som "Køb nu , betal om 12 måneder" , så er det bare et spørgsmål om gebyrer/rente osv, og hvor mange de håber ikke kan betale til tiden, og de begynder at tjene 35% mere på (det max man kan tjene på kviklån fra juli mener jeg).