Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af monsterslam
#315622
Er der et sted i B&O appen hvor man kan se hvilket audio signal stage modtager eller skal man se på audio ud mulighederne i ATV eller shield TV for at finde den oplysning?

Fik desuden købt den i sølv i mandags ved B&O i Aarhus til 9300. Havde ikke set powers tilbud desværre. Indtil videre er jeg ikke skuffet. Den spiller umiddelbart bedre end mine gamle 8000'ere + b&w asw610 sub. Tale er mere klart og der er rigeligt med umpf under eksplosioner osv.
Brugeravatar
Af bendix
#315631
Ja du kan se under lydinformation hvad du modtager.

Feks dette
Vedhæftede filer
E46D6D51-7CA2-44DC-BEF9-5106ECB3109F.jpeg
E46D6D51-7CA2-44DC-BEF9-5106ECB3109F.jpeg (119.67 KiB) Vist 6063 gange
Af monsterslam
#315642
Fandt det langt om længe. Jeg har det forbundet således: shield til TV og TV til stage. Den skriver lpcm uanset om jeg ser film på Kodi eller Netflix appen på tv’et. Det er et Samsung ks7005, så måske det ikke kan sende andre lydformater?

Er der noget at vinde rent lydmæssigt ved at sætte shield direkte til stage nu hvor tv’et ikke har eARC?
Af jake51
#320082
Det er ikke meget, der står
Kun at anmelderen anbefaler vægmontering
Jeg hører gerne om erfaringer fra ejere, som har prøvet med både lodret og vandret placering
Brugeravatar
Af bendix
#324724
Hvis folk vil teste bassen på Beosound Stage så køb Tenet. Der er sekvenser som jeg ikke troede Stage kunne. Vores hus er 140m2 fuldmuret. Og min søn kom ind fra hans værelse og sagde at gulvet rystede. Klart lydmæssigt min foretrukne film pt
Af MWH1964
#324751
Min Stage har problemer med at holde wifi forbindelsen på mesh wifi. Nogle der har en løsning? B&O kundeservice har “snakket” om en softwareopdatering siden august, men der sker lige som ikke noget.
#324755
bendix skrev: 21. dec 2020, 11:21 Hvis folk vil teste bassen på Beosound Stage så køb Tenet. Der er sekvenser som jeg ikke troede Stage kunne. Vores hus er 140m2 fuldmuret. Og min søn kom ind fra hans værelse og sagde at gulvet rystede. Klart lydmæssigt min foretrukne film pt
Fedt :D
Hvilken volume ser du film ved? Vi ser ved 50 via LG C9, men vi er sjælent enige, jeg vil gerne lidt højere op :p
Købte du Tenet i ITunes via ATV4?
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7