Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af mikkeland
#310568
Jeg vil godt slå et slag for Hunters på Amazon Prime. Så de to første afsnit i går, og indtil videre så har den bestemt potentiale.
Mikkel

Sent from my GM1913 using Tapatalk

Af Dusty
#310601
Bosch på Viaplay. Der er 5 sæsoner. Classic krimi der foregår i LA. Jeg synes den er virkelig god. Billedkvaliteten er ikke Netflix eller Itunes men til at leve med.
Af steen6400
#310604
Jeg mener de første sæsoner af Bosch ligger på Prime i 4k, synes også det er en kanon serie. De bygger på bøgerne af Michael Connelly.
Af isteen
#314913
Har I set The Boys på Amazon?
Den er godtnok anderledes, i HDR10+ og 8 afsnit i alt.
Kan godt anbefales
Af Dusty
#314921
Kan anbefale Brooklyn Nine Nine (Netflix). Syntes de første 4-5 afsnit var plat/fjollet, men nu har jeg købt ind på præmissen. Det er decideret morsomt. Ca. 20 min. per afsnit.
Brugeravatar
Af Naiera
#314924
Devs på Hulu/HBO Nordic. Hvis du kunne lide Ex Machina og Annihilation, så skal du også se den her.
Af DavidWebb
#314934
Det jeg har fundet bedst i den seneste tid:

The plot against America (HBO)
The Outsider (HBO)
ZeroZeroZero (HBO)
Killing Eve (HBO)
The young pope (netflix)
Chernoyl (HBO)
Watchmen (HBO)

og ikke mindst: Line of duty (Cmore og Dplay)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#314976
Dusty skrev: 26. maj 2020, 17:43 Kan anbefale Brooklyn Nine Nine (Netflix). Syntes de første 4-5 afsnit var plat/fjollet, men nu har jeg købt ind på præmissen. Det er decideret morsomt. Ca. 20 min. per afsnit.
Konen synes også de er for platte, og vi er på afsnit 4 nu. Bliver det bedre eller vænner man sig bare til det ligesom en bule i bildøren?

Nu hvor jeg har prøvet HBO Max, så kan jeg virkelig godt ærgre mig over, at jeg har set så mange serier på HBO Nordic i sygelig elendig kvalitet. Max leverer markant bedre kvalitet.
Af Dusty
#315002
Torben Rasmussen skrev: 27. maj 2020, 14:33
Dusty skrev: 26. maj 2020, 17:43 Kan anbefale Brooklyn Nine Nine (Netflix). Syntes de første 4-5 afsnit var plat/fjollet, men nu har jeg købt ind på præmissen. Det er decideret morsomt. Ca. 20 min. per afsnit.
Konen synes også de er for platte, og vi er på afsnit 4 nu. Bliver det bedre eller vænner man sig bare til det ligesom en bule i bildøren?
God pointe - man kan vænne sig til meget :-)
Humor er en svær størrelse. Men tror faktisk der er mere i det end bare at vænne sig til det. Mener i starten de der introer på 1-2 minutter var belastende. Nu er de ret sjove indslag. Gi den lige 1 time mere og gode vibes. Så griner man faktisk en hel del undervejs.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 12