Til al snak om Android TV - Google's styresystem til tv-skærme, mediebokse og spilkonsoller

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bbplayer
#310678
Kan det være at "testen" bliver en copy/paste af foregående, for der er simpelthen ikke så meget anderledes end hvad AndroidTv som platform i sig selv tilbyder , også på andet hardware :)
Brugeravatar
Af bbplayer
#310703
Mens vi venter på svaret, så er det jo bare en boks. Siden den kom er GeforceNow udkommet og er tilgængelig på flere platforme og uafhængig af en hurtig cpu på Shield som kunne bruge det, hvor det nok mere er wifi hastighed som tæller der , på alle platforme og så opløsningen.

Ellers er det jo bare DolbyVision, lyd og så ellers media afspilning. Spil delen er jo død som en lokal feature de vandt på, og nok mere taber idag, hvor streaming er "in".

Så et par benchmark flytter vel ikke meget på om produktet er 15% bedre fordi de har opgraderet CPU/GPU og eller givet den DV og bedre lyd. udover det sikkert er et plus men mere dybdegående behøver det vel ikke være :)
Af jordandk
#310752
bbplayer du har helt sikkert ret, er dog nysgerrig på deres konklusion med aiupscaling featuren og semi skift af hz, udover hvad jeg kan læse på udenlandske sider.

Samt om Pro er de 500 kr mere værd end den cylinderformet i praksis. Hvis man ikke skal køre plexserver.

Har pt Shield 16gb 2015 model, eller hvornår det nu var den kom.
Af Sorenmb
#310761
jordandk skrev: 27. feb 2020, 09:55 bbplayer du har helt sikkert ret, er dog nysgerrig på deres konklusion med aiupscaling featuren og semi skift af hz, udover hvad jeg kan læse på udenlandske sider.

Samt om Pro er de 500 kr mere værd end den cylinderformet i praksis. Hvis man ikke skal køre plexserver.

Har pt Shield 16gb 2015 model, eller hvornår det nu var den kom.
Jeg har både tube og pro udgaven af 2019 modellen. Tube kan jeg ikke anbefale pga. at den ikke kan køre UHD film ordentligt via PLEX. Den stopper filmen med det samme den starter. Det er desværre en kendt fejl !:( . Dog kan det omgås ved at se PLEX igennem Kodi så funger filmene. Men stadig en møj Iritterende fejl.
Pro udgaven fungere rigtig godt. Specielt fjernbetjeningen er jeg fan af.
Jeg opgradere selv fra den tidligere udgave. Dog kun pga. DV og atmos på netflix. Fjernbetjeningen var en bonus :)
Af barslund69
#310763
Sorenmb skrev: 27. feb 2020, 13:42
jordandk skrev: 27. feb 2020, 09:55 bbplayer du har helt sikkert ret, er dog nysgerrig på deres konklusion med aiupscaling featuren og semi skift af hz, udover hvad jeg kan læse på udenlandske sider.

Samt om Pro er de 500 kr mere værd end den cylinderformet i praksis. Hvis man ikke skal køre plexserver.

Har pt Shield 16gb 2015 model, eller hvornår det nu var den kom.
Jeg har både tube og pro udgaven af 2019 modellen. Tube kan jeg ikke anbefale pga. at den ikke kan køre UHD film ordentligt via PLEX. Den stopper filmen med det samme den starter. Det er desværre en kendt fejl !:( . Dog kan det omgås ved at se PLEX igennem Kodi så funger filmene. Men stadig en møj Iritterende fejl.
Pro udgaven fungere rigtig godt. Specielt fjernbetjeningen er jeg fan af.
Jeg opgradere selv fra den tidligere udgave. Dog kun pga. DV og atmos på netflix. Fjernbetjeningen var en bonus :)
Jeg har selv 2019 pro udgaven og har en Nas stående i huset med plex server på den og kører kanon i uhd osv
Vil det sige du ikke kan bruge tube udgaven selv med en nas med plex på og så kører bla uhd film uden at skal gøre det over kodi
Af Hanga
#312357
Rasmus Larsen skrev: 13. dec 2019, 08:53
nAlen skrev: 11. dec 2019, 20:18 Er testen på trapperne eller er jeg bare blevet blind på mine gamle dage?
Jeg glæder mig lidt til at læse den :)
Der arbejdes stadig på sagen :) Der kom lige en fødsel og Black Friday i programmet, så det har været lidt presset.
Har I droppet testen, eller?
Af Sorenmb
#313821
barslund69 skrev: 27. feb 2020, 14:29
Sorenmb skrev: 27. feb 2020, 13:42
jordandk skrev: 27. feb 2020, 09:55 bbplayer du har helt sikkert ret, er dog nysgerrig på deres konklusion med aiupscaling featuren og semi skift af hz, udover hvad jeg kan læse på udenlandske sider.

Samt om Pro er de 500 kr mere værd end den cylinderformet i praksis. Hvis man ikke skal køre plexserver.

Har pt Shield 16gb 2015 model, eller hvornår det nu var den kom.
Jeg har både tube og pro udgaven af 2019 modellen. Tube kan jeg ikke anbefale pga. at den ikke kan køre UHD film ordentligt via PLEX. Den stopper filmen med det samme den starter. Det er desværre en kendt fejl !:( . Dog kan det omgås ved at se PLEX igennem Kodi så funger filmene. Men stadig en møj Iritterende fejl.
Pro udgaven fungere rigtig godt. Specielt fjernbetjeningen er jeg fan af.
Jeg opgradere selv fra den tidligere udgave. Dog kun pga. DV og atmos på netflix. Fjernbetjeningen var en bonus :)
Jeg har selv 2019 pro udgaven og har en Nas stående i huset med plex server på den og kører kanon i uhd osv
Vil det sige du ikke kan bruge tube udgaven selv med en nas med plex på og så kører bla uhd film uden at skal gøre det over kodi
YEP helt rigtigt desværre. Så når jeg ser uhd via plex er det via kodi plug-in :(
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#314494
Beklager radio-tavshed herfra. Testen er næsten færdig og publiceres snart. Konen og jeg fik endnu en datter lige efter jeg modtog boksen, så kom CES og så blev fokus rykket til nogle andre ting (bl.a. 2020 TV-lanceringerne). Det var ikke meningen, at det skulle tage så lang tid at få testet boksen :s