Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Tegner du abonnement på Disney+ ?

#313683
Præcis- den hopper lige hvert 5-10 minut syntes jeg langt ned i kvalitet.

Ved du Torben, egentlig om man kan beholde sit nuværende abonnement og pris- men bare fjerne DNS når Disney bliver lanceret herhjemme?

Eller skal man til at lave en helt ny bruger- min er US.
#313685
Godt spørgsmål. Det aner jeg ikke. Man kan jo godt tage eks. Netflix med sig til andre lande, og så følger indholdet bare lokationen, så måske det også vil virke med Disney. Jeg ville i hvert fald nok lige vente med at opstarte et nyt.
#313704
bendix skrev: 4. maj 2020, 10:19 Præcis- den hopper lige hvert 5-10 minut syntes jeg langt ned i kvalitet.

Ved du Torben, egentlig om man kan beholde sit nuværende abonnement og pris- men bare fjerne DNS når Disney bliver lanceret herhjemme?

Eller skal man til at lave en helt ny bruger- min er US.
Jeg har i sin tid oprettet abonnement til Disney+ via smartdnsproxy på amerikansk ITunes konto, men jeg har i lang tid betalt 59 kr via min danske ITunes konto.... :s
#313815
hverken nu eller nogensinde (det var så mht.: 'Disney+ optakt - tegner du abonnement?')

måden de har kastreret 'Avangers' på (fra Hulk og Thor til Iron Man), 'Star Wars ' farce siden de har købt rettigheder, deres bias og agenda som de tvinger i halsen på en (samtlige serier og film) er til at brække sig over - så nej, ellers tak

jeg kunne aldrig drømme om at støtte magen til PC, woke, SJW etc. bullshit - sådan noget burde staffes og ikke belønnes

mange (nok de fleste) tænker/ser det slet ikke som et problem men det gør jeg og jeg kunne aldrig drømme om at støtte sådan noget eller lign.
#317848
Der bliver stadig tilføjet nyt dansk sproget indhold. Men det kniber gevaldigt med biograffilmene.

Ved i om lanceringen i DK også medfører en større tilføjelse af dansk tale?

Det kan også være min VPN der driller- men feks Vaiana. Den findes kun på Tysk-Engelsk og spansk pt. Selvom Disney plus er udgivet i mange lande.
#317849
Vi ved endnu ikke noget om indholdet. Ikke engang om alle afsnit af The Mandalorian ligger klar eller om de kommer ugevis (ligesom i nogle af de andre lande, der var i efterfølgende lanceringsbølger).

Jeg regner med at Disney begynder at lave en mase ballade nu hvor vi nærmer os. Men det kommer nok til at foregå i deres tempo via massekommunikation :)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 30