21. mar 2020, 14:06
#311564
Som ny her på Flatpanels må jeg desværre også melde mig i koret af folk der ikke kan få DRTV til at virke! Jeg har ingen antenne og oplever meget få problemer med HBO, Netflix, - ja selv D-play, som ellers får en del kritik. Men selv den app kører bedre end DRTV!
Jeg har så haft kontakt til DR og får en amatørsupport... som efter 1½ uge svarer.... - det er Hbbtv der efter opdatering er stoppet på mit Samsung UE55KU6075 fra 2016 - så jeg skal bare slukke det og lade det stå i en halv time og så sætte det til igen... Sikke noget vrøvl - da jeg for flere år siden var IT-supporter kom vi også med lignende forslag for at holde kunden på afstand. For det virker ikke en døjt....
Så opdagede jeg, at den app der ligger i min Samsung hub er den gamle version... Så jeg kontaktede Samsung via messenger en aften kl. 23.00 og spurgte hvorfor man ikke havde den nyeste app liggende... Til min store overraskelse svarede Samsung promte - det var ikke dem der opdaterede apps på hubben - det var udbyderen selv....og her var det så DR. Samsung derfor desværre ikke svarer på, hvorfor der lå en gammel app.
Jamen jeg er virkelig ved at være træt af DR!! Jeg har faktisk altid min licens - men overvejer dælme snart at stoppe! Jeg er glad streaming og vil jo også gerne have DRTV -hvis ellers jeg kan. Appen jeg har nu virker praktisk taget ikke! Min side og senest sete er død - og jeg kan ikke spille LiveTV via appen, da jeg ikke kan få den nyest version....#%¤&"? Pardon my french. :-D
Er der nogle herinde der har fundet løsninger? På en 2016 Samsung hvor Hbbtv kører fint burde det vel virke. Håber godt nok snart der kommer en løsning - eller ryger min licens, da jeg er træt af at betale for en service jeg ikke modtager.
Jeg har så haft kontakt til DR og får en amatørsupport... som efter 1½ uge svarer.... - det er Hbbtv der efter opdatering er stoppet på mit Samsung UE55KU6075 fra 2016 - så jeg skal bare slukke det og lade det stå i en halv time og så sætte det til igen... Sikke noget vrøvl - da jeg for flere år siden var IT-supporter kom vi også med lignende forslag for at holde kunden på afstand. For det virker ikke en døjt....
Så opdagede jeg, at den app der ligger i min Samsung hub er den gamle version... Så jeg kontaktede Samsung via messenger en aften kl. 23.00 og spurgte hvorfor man ikke havde den nyeste app liggende... Til min store overraskelse svarede Samsung promte - det var ikke dem der opdaterede apps på hubben - det var udbyderen selv....og her var det så DR. Samsung derfor desværre ikke svarer på, hvorfor der lå en gammel app.
Jamen jeg er virkelig ved at være træt af DR!! Jeg har faktisk altid min licens - men overvejer dælme snart at stoppe! Jeg er glad streaming og vil jo også gerne have DRTV -hvis ellers jeg kan. Appen jeg har nu virker praktisk taget ikke! Min side og senest sete er død - og jeg kan ikke spille LiveTV via appen, da jeg ikke kan få den nyest version....#%¤&"? Pardon my french. :-D
Er der nogle herinde der har fundet løsninger? På en 2016 Samsung hvor Hbbtv kører fint burde det vel virke. Håber godt nok snart der kommer en løsning - eller ryger min licens, da jeg er træt af at betale for en service jeg ikke modtager.