Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af sw1928
#308832
Jeg ved det er en branchestandard, at TV skal holde op med at virke efter ca. 3 år, men ingen er bedre til at håndhæve dette end Samsung! ::l Vi er nu på vort andet Samsung "Smart-TV", som holder op med at virke og det er mildest talt frustrerende. Samsungs såkaldte "support" kan (vil) intet gøre.

Humlen er, at apps holder op med at virke; de kan ganske enkelt ikke åbne. Vi har prøvet at nulstille Smart-TV, nulstille hele TV´et, gendanne til fabriksindstillinger, fået "support" til at gøre det samme osv, men intet hjælper. Er der nogle der har været ude for det samme - og rent faktisk fået det løst?

Helt sikkert er det, at vi ALDRIG nogensinde mere køber et Samsung TV!
#308835
Mit Samsung er 7år gammelt, så desværre tror jeg det er tilfældet.

Det er nok korrekt de ikke opdaterer youtube, netflix apps men de virker, og jeg har brugt dem på tv skærmen for nogle uger tilbage, så....
#308836
Hmm..

Er det virkelig standard for Smart TV branchen. 3 ÅR og så er det slut med opdateringer til Apps'.

Så er det jo ikke et Smart TV mere, men hvis Netflix og YouTube virker, er det vel ok. Men det kan man vel også caste til tv feks via Chromecast?
#308850
Jeg ved ikke om det er fordi de stopper med at opdatere apps eller om det er noget andet. Men essensen er, at det ikke virker. Dog skal det med, at Netflix altid virker. Det er andre apps som Viaplay, Spotify, Google TV & Film og f.eks. Samsungs egen Apps app (!), som ikke vil åbne
Af Basto
#308853
Den her debat er jo ikke ny og sådan er tingene jo om Man vil det eller ej. Og gider man søge lidt herinde så er der meget godt læsestof om apps osv! Og som der er blevet forklaret igen og igen køb ikke fjernsyn for smart delen og om man vil det eller ej så spiller klaveret sådan om det er iPhone stikket de ændrer eller reservedel på bilen ( som ikke fås mere) = der er penge i skidtet
#308854
Men det er vel fordi producenten ikke opdatere styresystemet. Og de "små" app udbydere opdatere kun den app de har til den nyeste udgave og derfor stopper det hurtigt med at virke.

Købte en Shield i 2015, og den bliver stadig opdateret.
Af Basto
#308855
Jeg har et Sony uden android i soveværelset som er fra 2014/15 gætter jeg på den har lige opdateret DR appen og kører bedre end før den blev opdateret. Så der er noget der ikke hænger sammen ? Den har tv 2 play men ikke viaplay