Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af JohnnyB2000
#307673
hi

har pt et LG 55" UF860v ... men overvejer kraftigt et nyt.
men er i tvivl om det skal være LG SM90, LG SM98 eller LG C9 ( alle i 65" eller mere )

er der stor forskel i billedet og hvad med 200hz/120hz osv ... vil have godt billede til film uden 'slør' effekter.

vh Johnny
Af Martin_C
#307686
Torben Rasmussen skrev: 18. dec 2019, 15:11 Altså når du ser på andre inputkilder, såsom HDMI eller apps?
Jeg (og mange fra jf. LG-tråden i tidligere link) oplever det, når der ikke er nogen aktive input – herunder HDMI fra fx spilkonsol eller input fra kabeltvudbyder via kabel, set-top boks mv.
Der nævnes et par work arounds i LG-tråden, men de indebærer, at man fx aktivt vælger et diasshow.
Det er jo logisk nok, at man får besked om, at der ikke er nogen input, men det ville være rart, hvis man kunne deaktivere det. Der er heller ikke tale om nogen deal breaker, bare en lille ting, som sikkert godt kunne rettes fra LG's side.
Af SoundWave
#307730
Som andre er inde på, og hvad der også står i det andet forum, så er det kun når jeg ikke laver andet på skærmen. Det er et pænt diasshow, men det bliver ødelagt af "ikke programmeret". Jeg ved jo godt det ikke er programmeret, så det kunne være rart at kunne slå det fra.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7