Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Zion
#307544
Så har du et budget på 1000kr og den sidste vare får du til 500kr, jamen så køber du bare for 500kr mere til den person. Nogle er bare heldige at få det de ønsker sig på tilbud hvor andre ikke får det på tilbud.
Brugeravatar
Af bbplayer
#307545
Zion skrev: 16. dec 2019, 16:30 Seriøs helt ærlig forstår ikke folk er så meget efter power omkring den kampagne. Så hvis power holder brandudsalg på en ps4, og jeg får den til halv pris, så er det synd at min søn får mere for pengene end søsteren.
De er nok ikke efter dem som sådan, det er den oprindelige betingelsesløse kampagne som åbnede døre for en masse frihandel hvor man kunne vælge og vrage, og ende med at spare 50% på sit nye tv som nogle af de helt dyre produkter.
Andre vælger måske bare en soundbar som den de sparer 50% på.

Så opdager power deres mindre fejl, i manglende betingelser, og de tilføjer en lidt skæv fortolkning, og senere deres egen mundtlige fortolkning af mistanke om snyd, så opkræver de 50% i modregning. Det gør man bare ikke uden betingelser, for enten er det den kønne 20 årige blonde som synes du skal beholde dine 50% eller så er det den skaldede buttede leder som synes du ser for køn ud og smart for dem, og trækker dig 50% fordi du er den du er.
Det kan og må ikke være en vurderings sag.
Af madz
#307558
kan se de har skrevet på deres forside nu at
Returneres en af de varer, som har udløst rabatten, modregnes den ydede rabat i udbetalingsbeløbet

Så jeres fidus er vidst udelukket nu
Af Zion
#307566
Uanset hvad så spekulere folk direkte at snyde power med deres kampagne. Ergo i ond tro. Det er helt fair at hvis noget returneres så ryger rabatten. Alt andet ville være ulogisk og udnyttelse af deres kampagne. Tænker dog kun de tager den i brug såfremt at det virker som snyd. Feks 4 dyre produkter.
Af Martin Sjøstrand
#307576
jng skrev: 16. dec 2019, 20:46 - ja, og en række herrer og damer læser annoncer som Fanden selv.
Og nogen læser ikke hvad andre skriver. Gå tilbage og læs min korrespondance med support. Den er lavet EFTER de satte deres vage tvetydige klausul på. Du kan også læse et andet indlæg her i tråden, der også er lavet efter deres forsøg på at lukke hullet, hvor han uden problem leverede varer tilbage uden at blive trukket i rabatten
Af Zion
#307582
Nu skal du se power nok har tilføjet den klausul, da det i chatten og på deres væg, blev gjort tydeligt at folk ville snyde power. Folk nævnte altid returnere 3 produkter og kun beholde den sidste vare. Køber du 4 julegaver og du virkelig går op i at 3 returner deres gaver, burde du måske spørge hvad folk ønsker sig. Havde væggen og chatten kun fyldt et enkelt produkt blev returneret, var klausulen aldrig kommet på.
Af Martin Sjøstrand
#307586
Zion skrev: 17. dec 2019, 09:26 Nu skal du se power nok har tilføjet den klausul, da det i chatten og på deres væg, blev gjort tydeligt at folk ville snyde power. Folk nævnte altid returnere 3 produkter og kun beholde den sidste vare. Køber du 4 julegaver og du virkelig går op i at 3 returner deres gaver, burde du måske spørge hvad folk ønsker sig. Havde væggen og chatten kun fyldt et enkelt produkt blev returneret, var klausulen aldrig kommet på.
Er der overhovedet nogen der læser hvad der bliver skrevet, inden de kommenterer? ;;)

Jeg skriver jo netop, at min snak med support, er EFTER de har tilføjet klausulen, og stadig medgiver de mig at jeg kan returnere 3 varer uden det har indvirkning på rabatten. Der er også en anden i tråden (tror endda der er 2) der EFTER klausulen er kommet, har returneret varer uden problemer, og uden at miste rabatten.
Af jng
#307587
Jeg synes, at de fleste herrer og damer bør kunne indse, at indkøber man fire ting og returnerer de tre, så har man købt én ting.
Brugeravatar
Af bbplayer
#307588
jng skrev: 17. dec 2019, 10:14 Jeg synes, at de fleste herrer og damer bør kunne indse, at indkøber man fire ting og returnerer de tre, så har man købt én ting.
Ahh, så er derfor hele Danmark bytter julegaver et par dage efter de har fået dem.
Chancen for at dette sker uden snyd er skam stor nok. Så du vil straffe dem som fik gaverne, så er du godt nok i det rigtige julehumør der.
Af Martin Sjøstrand
#307589
jng skrev: 17. dec 2019, 10:14 Jeg synes, at de fleste herrer og damer bør kunne indse, at indkøber man fire ting og returnerer de tre, så har man købt én ting.
Ja hvis MAN gør det, så ja, så er det 1 klasses matematik, men hvis man giver gaver det bliver returneret, så hænger det ikke sådan sammen.

Uanset... hvad har det så overhovedet med emnet at gøre?
Af jng
#307591
“Bytte” og “returnere” er ikke det samme. Meningen med en gave er vel næppe, at gavemodtageren skal begive sig til power og ønske kontanter?
Jeg ved ikke, om jeg er i det rigtige julehumør, hvordan det så måtte være. Give mig i kast med plattenslageri? Det lader jeg andre om.
Brugeravatar
Af bbplayer
#307592
jng skrev: 17. dec 2019, 10:58 “Bytte” og “returnere” er ikke det samme. Meningen med en gave er vel næppe, at gavemodtageren skal begive sig til power og ønske kontanter?
Jeg ved ikke, om jeg er i det rigtige julehumør, hvordan det så måtte være. Give mig i kast med plattenslageri? Det lader jeg andre om.
Hvorfor synes du at returnere vare i power og gå til elgiganten er fup?

Folk bytter og returnerer og køber andre gaver efter jul. Man får kontanter når varen ikke findes i butikken, jeg ville aldrig glæde nogen med at binde dem til en butik, hvis de slet ikke kan lide butikken eller varene der.

Så jo, der kan være 3 personer som refunderer, og måske den sidste af 4 som bare bytter. Ingen af dem bør rammes af en regning på -50% af varens værdi , fordi power mistænkeliggør dem, fordi det kan ske. Det er jo butikkens fejl at det kan ske.
Af Martin Sjøstrand
#307595
jng skrev: 17. dec 2019, 10:58 “Bytte” og “returnere” er ikke det samme. Meningen med en gave er vel næppe, at gavemodtageren skal begive sig til power og ønske kontanter?
Jeg ved ikke, om jeg er i det rigtige julehumør, hvordan det så måtte være. Give mig i kast med plattenslageri? Det lader jeg andre om.
Jeg snakker slet ikke om at platte... jeg snakker kun om hvad der ligger i kampagnen og hvad man kan. Jeg har ikke 70.000-100.000 jeg kan lægge ud til et tvivlsom forsøg på at få en enkelt fjernsyn jeg ønsker, til halv pris, og min tid er sgu for dyrebar til at platte mig til et PS4-spil til halv pris, men jeg synes diskussionen er spændende, fordi jeg mener deres kampagne er ugennemtænkt.

Det med at det ikke bør være meningen at modtager af gave, veksler gaven til kontanter, er da noget ævl. Så i det tænkte tilfælde at jeg fik en rædderlig Kählervase fra Imerco, så skulle jeg føle mig forpligtet til at bytte til en lige så jammerlig Kaj Bojesen figur? Jeg har da flere gange fået sådan en gave, hvor jeg har fået pengene retur, og købt noget andet i en anden butik.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7