Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Af Hr. Hjort
#307270
Har selv købt en q96r i forventningen om at den understøtter earc. DET GØR DEN IKKE.

Har dd fået flere forskellige svar fra samsung. Samsung support aner ikke en skid om deres produkter.

Seneste svar er at det kun er i UK at der er udkommet en earc opdatering. Denne vil komme senere til dk men hvornår vidste de ikke.

Forresten oplever jeg at lyden er forsinket i forhold til billedet og det kan ikke justeres.!!
Af Hr. Hjort
#307362
Tak for svar. Jeg nåede at få omkring 5 svar på earc opdateringen fra forskellige samsung supportere. Den sidste jeg fik var den med at det kun var i uk at den var udrullet. Men det er der så heller ikke enighed om i samsung-Danmark support... synes det er useriøs og dårlig kundeservice.
Brugeravatar
Af elcom
#313810
Rasmus Larsen skrev: 6. maj 2020, 12:50 Så er opdateringen på vej ud. Den skal hentes via SmartThings app'en. hvis I har en HW-Q96R, HW-Q86R og HW-Q76R så meld gerne lige tilbage, om I har held med det.
Tak for opdateringen på Q90R TV også, man må tro der kommer mere pres på den eARC opdatering, når nu soundbarerne har fået. :-)