Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#307353
Men selv om det har hjulpet så er muligheden jo for at det kommer igen? Det er ikke. Meningen at man skal gøre det ved et fjernsyn, har man ikke nogen mulighed for ombytning eller reparation dækket af garantien så bruger man sådan et trick ( hvis du spørger mig)
#307354
FP har allerede set på min tidligere tråd, og de mener at større paneler er sådan sat sammen, og symptomet kan lettere ske når panelerne er oppe i 75" , så jo. Jeg mener ikke det er en fejl, fronten er bare så stor og ikke i glas, så problemet kan ske, jeg må bare passe på.

Skal jeg vurdere at forsøge besværet med at aflevere, eller acceptere 75" reagerer sådan? Jeg vælger det sidste som ingen skade gør mig. og koster meget lidt i tid.
Jkrogh skrev: 11. dec 2019, 16:39 Jeg købte samme tv til BF og har ikke det problem. Jeg kan ikke se sådan en tåge nogen steder på skærmen.
Du har måske slet ikke nået til at tørre skærmen af endnu, eller så kan du ikke se det, det er nemlig også på bestemte typer sort man ser det, mest hos mig når sidebelysning er slukket.