Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af claus64
#307058
lunddal skrev: 6. dec 2019, 14:48
claus64 skrev: 5. dec 2019, 15:45 Har nu fundet fire forskellige produkter fra Power:

LG 77 C9 39.999
Samsung 82 Q950 74.990
Sony 77 AG9 64.990
Samsung 75Q950 52.985

Total 232.964 DKK
Det er jo C9 77 jeg skal have, så går ned og hører om jeg kan købe alle fire, og returnere de tre og beholde rabatten! ;-)

Virker stadigvæk mystisk!
Du skal så lige have 232.964 op ad lommen i første omgang.
Yes det var idéen. Første tanke var jo blot at betale fakturaen, og køre de tre varer retur efterfølgende - uden jeg skulle have varerne hjem. HVIS det var inden for deres egne regler.
Af Hanga
#307059
kamikazedk skrev: 6. dec 2019, 14:56
lunddal skrev: 6. dec 2019, 14:48
claus64 skrev: 5. dec 2019, 15:45 Har nu fundet fire forskellige produkter fra Power:

LG 77 C9 39.999
Samsung 82 Q950 74.990
Sony 77 AG9 64.990
Samsung 75Q950 52.985

Total 232.964 DKK
Det er jo C9 77 jeg skal have, så går ned og hører om jeg kan købe alle fire, og returnere de tre og beholde rabatten! ;-)

Virker stadigvæk mystisk!
Du skal så lige have 232.964 op ad lommen i første omgang.
Hvem har ikke det på lommen her i december? :D
Jeg ville ikke turde gennemføre det.
Det lyder helt vanvittigt hvis Power skal tillade det. Ligesom andre er inde på kan jeg ikke lade vær med at frygte, at de er desperate efter at få penge i kassen nu og her.
Brugeravatar
Af bbplayer
#307119
Ikke for at sige jeg har prøvet men var der nogen, så er det måske godt at vente lidt med at afsløre det.

Power har ikke sat tidsfrist på tilbuddet, måske er det sidste chance imorgen?
Af Snemonster
#307121
bbplayer skrev: 7. dec 2019, 22:08 Ikke for at sige jeg har prøvet men var der nogen, så er det måske godt at vente lidt med at afsløre det.

Power har ikke sat tidsfrist på tilbuddet, måske er det sidste chance imorgen?
De har samme tilbud i næste uges avis.
Af Snemonster
#307187
Så er deres “Nye” 50% rabat fremme… Der står nu “Returneres en af de varer, som har udløst rabatten, modregnes den ydet rabat i udbetalingsbeløbet”.
Dette stod der jo intet om hvis man har købt i sidste uge.

Hvordan er man stillet her?
De kan vel ikke bare ændre betingelserne på den måde for de forhenværende køb ?
Brugeravatar
Af bbplayer
#307188
Der var ingen udløb på, så gamle køb, gamle regler og nu, nye regler på nye køb.
De kan ikke trække den tilbage, hvis nogen brugte den gamle reklame til at spare 50%
Af dumb
#307189
Hvis du har fået en ordrebekræftelse, så har du en juridisk bindende aftale med power og dermed kan de ikke lave om i forretningsbetingelserne, for købet. Så jeg vil helt sikkert mene at for dem der har købt, så bør der ikke være nogen tvivl om at du kan returnere de 3 andre varer.
Af ChrelleJensen
#307190
Nu giver deres kampagne bare ikke mening længere. Hvis intentionen er, at købe alle julegaver hos power, og en ven/familiemedlem vælger at returnere varen, modregner de rabatten i deres udbetalte beløb...
Brugeravatar
Af bbplayer
#307191
ChrelleJensen skrev: 9. dec 2019, 12:45 Nu giver deres kampagne bare ikke mening længere. Hvis intentionen er, at købe alle julegaver hos power, og en ven/familiemedlem vælger at returnere varen, modregner de rabatten i deres udbetalte beløb...
Det varer nok ikke længe, så kommer historien nok i dagspressen, både på originale tilbud, og ja, på den nye måde det håndteres på.

De kan bare ikke finde en rigtig måde at give rabatten på.

Jeg kan godt se hvad du mener, er sørgeligt. En modtager får ny barbermaskine til 1000kr som endte med 500kr på grund af laveste pris og 50% rabat.
og gave modtager vil købe noget andet, så får man at vide at varen egentlig er købt med 50% rabat, så nu får han istedet en regning på 500kr? øhhhhh?

Håber da ikke de tager penge fra folk på den måde de kommende måneder, så bliver power godt nok upopulær.
Af ChrelleJensen
#307192
Tror ikke det er sådan det skal forstås. Jeg tolker det sådan, at hvis man returnerer en af de varer der har UDLØST rabatten, så modregner de rabatten på produktet. Så hvis man køber 4 unikke varer til 1000 kroner hver, og man beholder den med rabat selv. Så sparer man 500 kr. Hvis onkel Bob så vil returnere sin gave, så modregner de min rabat, dvs 500 kr, i hans udbetaling. Så han får kun 500 kr tilbage fra en vare der kostede 1000
Brugeravatar
Af bbplayer
#307193
ChrelleJensen skrev: 9. dec 2019, 13:18 Tror ikke det er sådan det skal forstås. Jeg tolker det sådan, at hvis man returnerer en af de varer der har UDLØST rabatten, så modregner de rabatten på produktet. Så hvis man køber 4 unikke varer til 1000 kroner hver, og man beholder den med rabat selv. Så sparer man 500 kr. Hvis onkel Bob så vil returnere sin gave, så modregner de min rabat, dvs 500 kr, i hans udbetaling. Så han får kun 500 kr tilbage fra en vare der kostede 1000
hehe, chancen for at den gave som udløser rabatten returneres er i dit eksempel lige så stor som manden som tror han har 1000kr(hans gaver den med 50%) og får modregnet 500kr :) Så det er jo hip som hap.
Og mit eksempel er da sjovere :)

Modtageren af gaven ved reelt ikke om den udløser rabat? Så hvis han troede hans gave er 1000kr værd, og den som giver den , ikke nævner noget, og man ikke ser det tydeligt på regning eller hvordan den ser ud, så bliver man da slemt skuffet når den er 500kr værd og man yderligere skal betale 500kr.

Det får mig til at tænke, HVORDAN ved du så hvornår de 50% på den regning udløses, laver de nu bogføring omkring rabatterne?
Eller når 4 forskellige kommer ned med regningen, så er der 1 ud 4 som skuffes? eller bare den første som er uheldig?
Brugeravatar
Af bbplayer
#307194
Helt ærligt , så udvikler denne historie og kampagne sig til en jule fiasko .

Power ender enten med at fjerne kampagnen eller smide en masse betingelser og forklaringer på, og hvordan varer så også kan returneres så rabat fratrækkes korrekt fra personen som købte varer og ikke modtageren, vil jeg tro.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7