Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bbplayer
#307035
Nogen som har haft held med dette? (siden igår altså)

Jeg ved ikke om man må kopiere FB indlæg men her har de svaret på spørgsmålet om 3 varer returneres og tilbud annulleres.

Du kan liiige tro, at det passer 😊

I POWER ønsker vi dog kun at give vores kunder de bedste priser og tilbud - og her ønsker vi at hjælpe danskerne med at få en endnu billigere jul.
Derfor trækker vi selvfølgelig ikke tilbuddet tilbage, da vi jo har kundefordelen 30 dages testen kun til glæde og gavn til vores kunder 😊
De bedste hilsner,
Elian
Så der må være noget om snakken, når power bekræfter pakke-rabatten. :D
Af kamikazedk
#307040
Synes også de er meget vage i deres tilbagemeldinger, og svarer ikke konkret at: "Ja, du må gerne købe 4 produkter, få det billigste til halv pris, og så returnere de 3 dyre produkter tilbage, og stadig beholde det billige produkt inkl. rabatten"

Der er garanteret noget med, at man får en samlet pris for det hele, hvor rabatten er trukket fra, hvorfor man så ikke kan returnere de 3 øvrige varer til fuld pris.

Men vil gerne se det gjort, gerne via hjemmesiden. For når man skal forhandle med en ekspedient, så har de jo en milliard undskyldninger, for ikke at gennemføre et salg der ikke er i deres favør...
Brugeravatar
Af bbplayer
#307041
kamikazedk skrev: 6. dec 2019, 11:23 Men vil gerne se det gjort, gerne via hjemmesiden. For når man skal forhandle med en ekspedient, så har de jo en milliard undskyldninger, for ikke at gennemføre et salg der ikke er i deres favør...
Der er jo andre som har bestilt online, så må svaret på dit undren jo være der. Trækker de 50% af en vare, eller samlet køb.

Måske skal man prøve , dog uden at købe, så kan man vel hurtigt se hvad kan lade sig gøre.

Nå, det er jo "din lokale power", så er online salg jo udelukket.
Af dumb
#307042
Jeg har bestilt, og man får 4 ordre linjer, hvor rabatten TYDELIGT er trukket på den billigste vare (dvs. samme ordrelinje som billigste vare). Så det er IKKE en samlet rabat og der står IKKE noget sted at man SKAL returnere noget som helst samlet.
Af dumb
#307045
Tilgengæld virker det som om de har travlt, de har lige udskudt leveringen af min ordre til 20/12 og alt er på lager. Så deres 3 - 5 dages leveringstid overholder de ikke.
Af George1
#307048
Tror da heller ikke de kan forlange at man skal retunere samlet, det vil jo ikke give mening da der helt sikkert er nogle der køber 4 julegaver til 4 forskellige personer, hvis en så ønsker gaven byttet, skal de 3 andre også aflevere deres gave.
Den går vist ikke.
Merry jul
Brugeravatar
Af bbplayer
#307049
Så burde den være lige til, og så er det Power som holder juleudsalg , på vegne af deres marketing afdeling, som har formuleret kampagnen forkert :) Det skal de smarte kunder jo kun glædes over, det kan dårligt være at handle i ond tro.
Af AGA
#307052
Power siger at det skal altså være 4 forskellige (unikke) varer, som skal betales. Først når de er modtaget/afhentet kan de 3 dyreste leveres tilbage. Det er simpelhen for ondsvagt...
Af dumb
#307053
ja, selvfølgelig. Der står klart og tydeligt at det skal være 4 unikke varer, altså ikke 4 ens støvsugerposer (som de selv skriver). Og selvfølgelig skal de afhentes før de kan leveres tilbage. Jeg har dem stadig mistænkt for at ville booste deres omsætningstal eller midlertidig øge deres kapital.
Af lunddal
#307056
claus64 skrev: 5. dec 2019, 15:45 Har nu fundet fire forskellige produkter fra Power:

LG 77 C9 39.999
Samsung 82 Q950 74.990
Sony 77 AG9 64.990
Samsung 75Q950 52.985

Total 232.964 DKK
Det er jo C9 77 jeg skal have, så går ned og hører om jeg kan købe alle fire, og returnere de tre og beholde rabatten! ;-)

Virker stadigvæk mystisk!
Du skal så lige have 232.964 op ad lommen i første omgang.
Af kamikazedk
#307057
lunddal skrev: 6. dec 2019, 14:48
claus64 skrev: 5. dec 2019, 15:45 Har nu fundet fire forskellige produkter fra Power:

LG 77 C9 39.999
Samsung 82 Q950 74.990
Sony 77 AG9 64.990
Samsung 75Q950 52.985

Total 232.964 DKK
Det er jo C9 77 jeg skal have, så går ned og hører om jeg kan købe alle fire, og returnere de tre og beholde rabatten! ;-)

Virker stadigvæk mystisk!
Du skal så lige have 232.964 op ad lommen i første omgang.
Hvem har ikke det på lommen her i december? :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7