Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Chessr
#306213
Jeg har haft kontaktet LG.
De ville vidst gerne godtage den selvom garantien egentlig var udløbet.
Skulle maile en kvitering og et billede af fejlen så ville en produktionsmand eller hvad det var, kigge på hvad der skal ske.

Jeg vender tilbage.
#306215
Pede8000 skrev: 25. nov 2019, 17:12
moose74 skrev: 25. nov 2019, 17:04 Gik og savlede Ove LG’s OLED i et år og glædede mig til at få et....
Shiiiiiit jeg har ikke fortrudt et sekundet at jeg valgte et Sony XF9005


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvad betyder det?
Forsøger vel bare at fortæller han er glad for valget af XF 9005 istedet for en OLED skærm.
Brugeravatar
Af Pede8000
#306244
.. og hvilken relevans har det?
Vil du påstå at denne fejl er OLED relateret?
Hvorfor svarer du for andre?
#306256
George1 skrev: 26. nov 2019, 11:24
Pede8000 skrev: 25. nov 2019, 17:12
moose74 skrev: 25. nov 2019, 17:04 Gik og savlede Ove LG’s OLED i et år og glædede mig til at få et....
Shiiiiiit jeg har ikke fortrudt et sekundet at jeg valgte et Sony XF9005


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvad betyder det?
Forsøger vel bare at fortæller han er glad for valget af XF 9005 istedet for en OLED skærm.
Så hold endelig personen fra at søge på tidligere 9005 modeller og de fejl som folk har haft, det ville da efterlade en glad mand grædende over den skuffelse efter nogle år, så kommer de dårlige år :) Og jeg gider ikke linke det er der en søge funktion for, andre kan huske de tråde. Så alle skærme kan fejle, selv de bedste.
Af George1
#306300
Pede8000 skrev: 26. nov 2019, 17:26 .. og hvilken relevans har det?
Vil du påstå at denne fejl er OLED relateret?
Hvorfor svarer du for andre?
Du er på tværs lige med det samme altid og hele tiden, stop med det eller lad være med at kommentere mig, kom igen når du er saglig.
sprogbrug modereret. Tal pænt. Mvh. Moderator
Brugeravatar
Af Pede8000
#306301
Jeg er ikke på tværs, og er særdeles saglig.

Jeg forsøger at holde tråden på emnet, du forsøger, som altid, at dreje den ind på din kæphest (OLED problematikker) ved en hver lejlighed. Er SÅ træt af det. Det hjælper ikke brugeren på nogen måde.

Jeg linkede til en artikel hvor samme problem var beskrevet på tværs af teknologier. Alene for at trådstarter kunne se om det var noget han kunne bruge.

Hvad har det med sagen at gøre at en helt 3 bruger er glad for et Sony?
Af George1
#306371
Det er så i orden, men jeg vil svare på samme måde så længe pede 8000 kun kommentere på mig, det er ikke ok. Der er andre med mine holdninger/meninger her inde.
Af Brian E
#306972
Tak for update. Jeg er ret sikker på, at mit næste TV skal være et LG OLED, men hvis de afviser at lave TV'et, fordi der er gået to år og to dage, så kan det da godt være, jeg genovervejer.

Mao. fortæl meget gerne, hvad situationen ender med :-)
#307034
Fik skiftet panelet på mit LG B7V for nylig, selvom garantien var udløbet 2 måneder tidligere. Det tog knap 14 dage. Det nye panel er helt uden dirty screen effect, vignetting m.v., så jeg er godt tilfreds. God service af LG.
Af m_ms
#318351
Hej folkens,

"Hægter" mig lige på denne tråd, fordi jeg for lidt over en måned siden også oplevede en lodret streg ned igennem skærmens venstre side på mit LG OLED B8 65." Fænomenet "fluktuerede" lidt over tid, fra at være en meget tydelig hvid streg til at være en mindre tydelig ditto, og nu til slet ikke at være synligt. Dvs. går jeg helt hen til skærmen kan jeg se pixel-fejlen på den ene pixel, som jeg går ud fra har afstedkommet den lodrette streg ned igennem billedet tidligere.

Jeg ærgrer mig nu lidt over, at jeg ikke afleverede TV'et til rep. da fænomoment var værst, men div. ferie og andet gjorde, at det på daværende ikke var videre praktisk/muligt, at aflevere TV'et til Bilka (der er stadig over 1 års garanti).

Hvad mener I: genopstår den lodrette streg efter meget at dømme igen, eller kan det gå i sig selv? Jeg har ikke oplevet fænomenet som værende synligt i nu godt 3 uger, vil jeg tro, og skal jeg aflevere TV'et til rep., formoder jeg det skal gøres, hvor fænomenet er faktisk forekommende - dvs. tydeligt synligt, eller hvad? Jeg har i øvrigt taget nogle billeder da det stod på, så lidt evidens har jeg da for fejlen.