Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ChrelleJensen
#306962
Hej derude,

Læste på powers facebook tråd ang. deres "50% på hver fjerde køb" at mange spurgte ind til det tilbud. Det de gerne ville have svar på var, om man bare kunne købe 4 produkter, og så retunere de 3 man ikke har fået rabat på. Til min overraskelse benægtede power ikke folks spekulationer, men opfordrede tværtimod til at man altid har 30 dages prøveperiode. Hvis det er sandt, er der altså i princippet 50% på alt i power (hvis man altså er villig til at lægge ud for det store køb). Blot oplysning til borger og samfund :)

Link til tråd: https://www.facebook.com/powerdanmark/p ... 2449582993

Henviser til Alexanders kommentar hvor folk meget kritisk spørger ind til powers facebook.
Senest rettet af ChrelleJensen 5. dec 2019, 19:09, rettet i alt 1 gang.
Af claus64
#306982
Har nu fundet fire forskellige produkter fra Power:

LG 77 C9 39.999
Samsung 82 Q950 74.990
Sony 77 AG9 64.990
Samsung 75Q950 52.985

Total 232.964 DKK
Det er jo C9 77 jeg skal have, så går ned og hører om jeg kan købe alle fire, og returnere de tre og beholde rabatten! ;-)

Virker stadigvæk mystisk!
Brugeravatar
Af bbplayer
#306983
Det må næsten bliver årets tråd, så store rabatter på 77", så vil jeg også forbi power og få skiftet min 75" nu og her. det midlertidige overtræk går nok, power er 2-3 dage om at refundere kort køb.
Af claus64
#306984
Risikoen er at de går konkurs :S Ved ikke lige hvordan de har det pt. Nå jeg skriver i aften :D

Hører en sælger, og så køber jeg 4 andre mindre ting og ser hvad de skriver på returmærker etc
Brugeravatar
Af bbplayer
#306985
Kan man ikke forhindres i køb, hvis man handler i ond tro her? Altså fordi man ved man bevidst vil returnere de 3 andre produkter, så bliver man nægtet den fordel?
Af claus64
#306987
Måske - de skriver bare INGENTING om betingelserne og hende medarbejderen på Facebook er lidt vag i udtalelserne. Jeg vil bestemt ligge alle mine kort på bordet når jeg spørger dem!
Af claus64
#307008
Jeg var i Frederiksberg Centret og der ville de ikke. Noget med at man købte det som en pakke, og så skulle alt returneres. Men de kunne ikke svare på hvordan det skulle foregå hvis nu man køber mindre gaver med byttemærker. Men der er ikke byttemærker på tv :D
Så de ville slet ikke have mine penge, buhu.
Af lnielsen
#307010
Claus64, sikke noget vrøvl som de har fortalt dig. Det må bare være den undskyldning som de lige har kunnet finde på. Hvert produkt er individuelt og hvis alt skal returneres på en gang skal dette tydeligt fremgå af betingelserne hvilket det naturligvis ikke gør for det er ikke tilfældet.
Af Snemonster
#307013
Jeg har hvertfald bestilt 4 mobiler (den ene vil jeg beholde) på hjemmesiden med levering til pakkepost.
Og så vil jeg returnere 3 når de kommer.
Brugeravatar
Af BlueFox
#307014
I chatten du har med Power skriver de ikke noget om at du beholder rabatten på det billigste produkt, hvis du returnerer de 3 andre!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7