Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Pede8000
#306157
Hvor bor det? Har du kassen?
Måske klar, hvis vi kan finde en god pris og du ikke bor i den anden ende af landet.
Af kronholm
#306158
Pede8000 skrev: 25. nov 2019, 17:41 Hvor bor det? Har du kassen?
Måske klar, hvis vi kan finde en god pris og du ikke bor i den anden ende af landet.
Med den fisefornemme attitude sælger har, så er Hellerup mit bud. 8-)

:D :s
Brugeravatar
Af Pede8000
#306159
Ups, sorry.
Jeg springer fra!
Af martin.trinity
#306219
Jeg ved ikke lige hvor jeg er fissefornem henne, men Hellerup er korrekt som det også fremgår i mit indlæg 😊

Som jeg skriver så er jeg med på de priser på dba nok er i den optimistiske ende og beder om bud... Så tænker egentligt det er så ydmygt som det kan blive 😊
Af kronholm
#306284
martin.trinity skrev: 26. nov 2019, 11:36 Jeg ved ikke lige hvor jeg er fissefornem henne, men Hellerup er korrekt som det også fremgår i mit indlæg 😊

Som jeg skriver så er jeg med på de priser på dba nok er i den optimistiske ende og beder om bud... Så tænker egentligt det er så ydmygt som det kan blive 😊
Det var bare gas. ;) Hvad fik du for det? 5.000?
Af martin.trinity
#306513
kronholm skrev: 27. nov 2019, 08:14
martin.trinity skrev: 26. nov 2019, 11:36 Jeg ved ikke lige hvor jeg er fissefornem henne, men Hellerup er korrekt som det også fremgår i mit indlæg 😊

Som jeg skriver så er jeg med på de priser på dba nok er i den optimistiske ende og beder om bud... Så tænker egentligt det er så ydmygt som det kan blive 😊
Det var bare gas. ;) Hvad fik du for det? 5.000?
7.750,- 😊