Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Naiera
#305647
bendix skrev: 18. nov 2019, 13:25 Kan i skære det ud i pap for mig omkring ATV4K?

Hvis jeg skal bruge VPN OG DNS.

Jeg kan ikke indstille NordVPN på min router og det er vel et krav for st få succes ik?
Ingen har nogensinde sagt at du skal bruge VPN OG DNS. Du skal bare sætte Getflix' DNS ind et enkelt sted i dit Apple TV.

Der er udførlige guides til alle tænkelige apparater på deres hjemmeside. Hvis ikke de havde dem, så kunne deres kundeservice vel ikke lave andet end at hjælpe folk med at få deres service til at virke. Det er ikke så svært.
Brugeravatar
Af Naiera
#305648
lommeregner skrev: 18. nov 2019, 14:21 Det lyder underligt at du har problemer... Jeg kan koble på hver gang på min ATV 4K. Jeg har indtastet Dns fra Smartdnsproxy direkte i min router og også på min ATV 4K og kører kablet. Jeg får 4K Dolby Vision og Atmos på de film og serier, som har det.
Jeg forstår ikke hvorfor SmartDNSProxy kræver DNS i både routeren og på Apple TV.
Brugeravatar
Af bendix
#305649
Naiera skrev: 19. nov 2019, 12:44
lommeregner skrev: 18. nov 2019, 14:21 Det lyder underligt at du har problemer... Jeg kan koble på hver gang på min ATV 4K. Jeg har indtastet Dns fra Smartdnsproxy direkte i min router og også på min ATV 4K og kører kablet. Jeg får 4K Dolby Vision og Atmos på de film og serier, som har det.
Jeg forstår ikke hvorfor SmartDNSProxy kræver DNS i både routeren og på Apple TV.
Det behøver man heller ikke, det er nok at gøre det på ATV, virker her.

Jeg afspiller i 4K Dolby Vision når det er muligt. Efter installering af Disney appen kunne jeg logge ud af min nye US Apple konto og ind på min danske. På den måde virker Disney + stadig samtidig med at jeg kan bruge mit iTunes katalog af film på min “gamle” Apple konto.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#305652
lommeregner skrev: 18. nov 2019, 14:21Det lyder underligt at du har problemer... Jeg kan koble på hver gang på min ATV 4K. Jeg har indtastet Dns fra Smartdnsproxy direkte i min router og også på min ATV 4K og kører kablet. Jeg får 4K Dolby Vision og Atmos på de film og serier, som har det.

Fra smart dns proxy:

#DisneyPlus UPDATE (1/2)
Our tests show that Disney+ is working properly. Please make sure you have a proper configuration (no IPv6 enabled, Channel Group D set to US, IP activated in our system, DNS set up, cleared cache of a browser/device after unsuccessful attempts, etc.).
Ja det er lidt spøjst for smartdnsproxy virker gnidningsfrit med de andre amerikanske tjenester, som jeg har koblet op.

Jeg bemærke dog, at de i opdateringen siger, at Channel Group D skal sættes til US. Jeg fik over chatten at vide, at den skulle stå til Holland. Det prøver jeg at ændre.
Brugeravatar
Af Naiera
#305654
bendix skrev: 19. nov 2019, 13:07 Eneste minus er umiddelbart at Engelske undertekster kun er for hørehæmmede.
Sådan vil det nok altid være med de engelske undertekster.
Af katbird
#305666
Naiera skrev: 18. nov 2019, 12:29
Rasmus Larsen skrev: 18. nov 2019, 08:13 Ofte når jeg trykker play, så melder den om "Oh no" fejl, men hvis man bare bliver ved, så kommer den lige pludselig. Ikke optimalt, men det virker da.
Det har jeg aldrig oplevet med Getflix. Jeg forstår altså ikke, hvorfor folk insisterer på at bruge andre løsninger...
Sjovt nok har de samme kontakt adresse...😀
Men enig i at Getflix umiddelbart virker bedre,jeg har skiftet fra Smart DNS Proxy.

Getflix is a brand of B1 Secure Sp. z o.o.
Suite 9, Ansuya Estate
Revolution Avenue
Victoria, Seychelles

Smart DNS Proxy
Global Stealth, Inc.
Suite 9, Ansuya Estate
Revolution Avenue
Victoria, Mahe
Seychelles
Brugeravatar
Af Naiera
#305669
:s O_O ;;) :p :o

Jeg kender ikke til firmaernes ophav, men fælles for alle disse VPN og DNS-foretagender er jo at de store spillere (som Disney) helst så at de ikke eksisterede, så de hører selvfølgelig til i "lande" hvor man ikke kan komme efter dem. Om SDNSP og Getflix er lavet af de samme folk ved jeg ikke, men jeg noterer mig at der synes at være masser af bøvl med førnævnte her i tråden, mens jeg absolut intet har ændret i forhold til min normale opsætning (hvor jeg bruger Hulu og nogle gange US Netflix på mit Apple TV 4K) med Getflix, som altså bare virker.

Jeg skiftede i øvrigt fra Unblock-Us fordi at Hulu holdte op med at virke når jeg skiftede Netflix-regionen til USA. Jeg betaler per måned, så jeg altid kan skiftede videre, hvis noget skulle holde op med at virke ordentligt hos Getflix.
Senest rettet af Naiera 19. nov 2019, 22:10, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af bbplayer
#305675
katbird skrev: 19. nov 2019, 16:23 Suite 9, Ansuya Estate
Revolution Avenue
Victoria, Mahe
Seychelles
Adressen har intet med ejeren at gøre, det er bare et økonomisk skattely for firmaer som hyrer fattige indbyggere på seychellerne til at agere direktør i deres firma, så de kan slippe for skat.
Så den adresse har nok 10000 forskellige firmaer som et advokat firma står bag, og sikrer ejerne ikke betaler skat.

Så det skal man ikke lægge noget i, det har intet med den service eller dens funktionalitet at gøre.

Lidt om det her: https://www.ms.dk/skat/ressourcerum/trin2
Af duhl2
#305822
Er der nogen som har haft held med at købe den store Disney pakke? Har nu opsagt den trial jeg havde og forsøgte derefter at købe pakken til 12.99 usd men her accepteres der ikke at der betales via sin Play US konto og istedet kræves der Amerikansk kreditkort !!
Af lommeregner
#305834
bbplayer skrev: 19. nov 2019, 18:36 Er det korrekt, at Disney+ ikke virker med Chromecast?

https://www.engadget.com/2019/11/19/viz ... hromecast/

Lyder som om nogle producenter selvstændigt ændrer/opdaterer AndroidTV chromecast, så Disney+ kan castes til deres tv? Noget jeg misforstår?
Jeg kan uden problemer caste fra min ipad til mit Sony XF9005, men måske er Chromecast I Vizio tv anderledes end I Sony. Og mit Sony tv er ikke blevet opdateret siden efterhånden længe siden :)
Brugeravatar
Af bendix
#305841
Jeg oplever at Disney+ Dolby vision er anderledes end det DV materiale jeg ellers har set. Mere kraftigt. Det er ment på den mest positive måde, men mine DV film fra ITunes eks Transformers,Harry Potter, Fantastiske skabninger og Ready Player One har ikke helt den dynamik. Hvis i har mulighed for at se Revenge of the Sith, meld gerne tilbage om i også oplever Et mere dynamisk DV. Jeg afspiller på ATV4K og Sony A1
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8