Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#305302
DRstreaming skrev:I må gerne melde jeres hbbtv fejl til DR http://dr.custhelp.com/. Skriv gerne fejl type , model og år/modelnr,
Jeg har lidt svært ved at finde ud af, hvordan jeg melder noget på en fornuftig måde via den foreslåede side.
Til gengæld vil jeg gerne bringe min Grundig TV 48 VLE 5430 BP og den ene af mine Philips 47PFL4007T/12 fjernsyn ud til jer, hvor i end måtte ønske det i Københavnsområdet, sådan i kan undersøge hvad der går galt.
Som det fremgår af mine tidligere indlæg ved jeg intet om teknikken og softwaren, hverken på modtager eller broadcaster siden, men jeg har forstået, at der er forskellige hbbtv versioner.
På nettet har jeg fundet denne side om version 1.5:
https://www.hbbtv.org/wp-content/upload ... on-1-5.pdf
hvoraf det fremgår at versionen var defineret i Marts 2012, og man kan vel gå ud fra at alle smart TV produceret fra 2013 har været med version 1.5? - men hvordan finder man ud af, hvilken version der er i apparatet? Det er noget i har viden om, går jeg ud fra.
#305305
ottoschelin skrev:Jeg oplever det samme. Mit tv er et Samsung H6475 (fra 2014). Jeg har prøvet at nulstille smarthub og geninstallere kanaler, slukke/tænde via stikkontakten, jeg har slettet og geninstalleret hbbtv samsung widget-appen, deaktiveret/ aktiveret den. Intet virker, og den siger at den ikke tror den er på internet, men hbo/netflix etc. virker.
Jeg følger spændt med her, og ser om det lysner :-)
#305306
Hej Otto,
Hvordan kunne du geninstallere HBBTV app’en???
Jeg har prøvet det samme som dig, men efter at have nulstillet Smart Hub’en, kunne jeg ikke finde app’en igen i Samsungs App univers???? Hvis jeg sætter mit TV op til, at jeg befinder mig i Slovakiet, kan man godt finde HBBTV app’en, men så kan jeg ikke hente Viaplay, og den vil jeg nødigt undvære.... Jeg fandt, en gammel kommentar via google om det med at i Slovakiet er HBBTV app’en tilgængelig, selv når den ikke er i DK, da jeg for noget tid siden skulle sætte min søns TV op... Hvis jeg så nu sætter mit tv tilbage (Samsumg 55” F-model) til at befinde mig i DK forsvinder HBBTV app’en igen )o:
SÅ - HVORDAN KUNNE DU GENINSTALLERE HBBTV APP’EN????? Hos mig findes den slet ikke i Samsungs Appstore????
#305307
Hej Otto,
Hvordan kunne du geninstallere HBBTV app’en???
Jeg har prøvet det samme som dig, men efter at have nulstillet Smart Hub’en, kunne jeg ikke finde app’en igen i Samsungs App univers???? Hvis jeg sætter mit TV op til, at jeg befinder mig i Slovakiet, kan man godt finde HBBTV app’en, men så kan jeg ikke hente Viaplay, og den vil jeg nødigt undvære.... Jeg fandt, en gammel kommentar via google om det med at i Slovakiet er HBBTV app’en tilgængelig, selv når den ikke er i DK, da jeg for noget tid siden skulle sætte min søns TV op... Hvis jeg så nu sætter mit tv tilbage (Samsumg 55” F-model) til at befinde mig i DK forsvinder HBBTV app’en igen )o:
SÅ - HVORDAN KUNNE DU GENINSTALLERE HBBTV APP’EN????? Hos mig findes den slet ikke i Samsungs Appstore????
#305311
"Hej Otto,
Hvordan kunne du geninstallere HBBTV app’en???"
HeJ Anders
Jeg ledte også længe efter den. Jeg er lige på arbejde, og har ikke tv'et ved hånden, men det var under en af kategorierne af apps jeg fandt den igen. Det var ikke under video,men som jeg husker det var det den kategori til venstre for børnekategorien (hvis det giver nogen mening, det er godt nok en møgbrugerflade de har på Samsung). Jeg kan sende et screendump senere. Men det hjalp ikke at geninstallere appen! min her og nu løsning er at streame dr via en playstation 4 jeg har
#305350
Det virker heller ikke længere på mit Samsung UE65H8005 og jeg får ikke engang den “røde” knap. Har skrevet til DR, så må vi se hvad der kommer ud af det, om noget. Jo flere der melder ind om problemer, jo større er chancen vel for at vi bliver taget alvorligt :o
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13