Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Tegner du abonnement på Apple TV+ ?

#302603
Til den pris skal det da prøves af. Om ikke andet, så for at se hvordan de har valgt at strikke deres app sammen, hvor godt det kører, osv.

Dog er det jo nok ikke optimalt på min gamle Apple TV 3, men har længe gået og overvejet en Apple TV 4, så det kan være at det skal prøves af, nu hvor det giver et års gratis adgang...
#303149
I en pressemeddelelse siger Apple, at Oprahs Book Club også vil være at finde på Apple TV+ fra lancering den 1. november: https://tv.apple.com/show/oprahs-book-c ... bc_gen_gen

Tim Cook:
“Few people in the world can bring us together like Oprah, whose compassion and grace celebrating the power of books are unmatched. It’s our honor to provide a new platform for Oprah’s Book Club and support the American Library Association in opening hearts and minds to the joy of reading.”

Oprah Winfrey:
“I am who I am today because of the experience of learning to read at an early age. Reading opened up a whole world for me beyond the red dirt road and my grandmother’s porch in Mississippi. I want to do that for everybody. And the opportunity to do this with Apple, to speak to people all over the world about the pleasures, the excitement, the tension, the drama that a good book can bring you … I don’t know what’s better than that.”
#304351
Der er 1 uge til, så vi tog pulsen på Apple TV+. Status er, at selv mange har lyst til at snuse til sagerne, så kan de ikke, da app'en mangler på langt de fleste enheder - selv dem som blev bekræftet tidligere på året.

For danskere er status, at man skal have et meget nyt Samsung TV, et meget nyt LG TV (og sidde og fedte med sin iPhone/iPad for at starte afspilning) eller eje/købe en Apple TV 4K-boks. Og selv hvis man har en supporteret enhed fra en partner, så mødes man af begrænsninger.

En uge før lancering: Apple TV+ supporteres kun af få enheder
#304353
Jeg har lige købt en ny Iphone 8, Var der ikke noget med at der fulgte 1 års Abonnement med når man købte et nyt Apple produkt ?
Ved nogen hvordan hvordan det bliver aktiveret ?

Mvh
Gobbe
#304519
Sådan installerer du Apple TV app fra Amazon store på dit AndroidTV (virker ikke på android telefoner)

Du skal hente følgende:

Amazon AppleTV app: https://www.apkmirror.com/apk/apple-inc ... -download/

Amazon Appstore: https://androidapksfree.com/amazon-apps ... -appstore/

Læg begge apps over på dit tv.
Du kan f.eks hente fra Play butikken -> "TV File commander" -> på hovedskærm vælg PC-Filoverførsel - aktiver denne. Du får en webside at vide som du kan uploade filer igennem.
Vælg de 2 apk's som du har hentet og send dem til "Downloads" på "Internt Lager" på tv.
Når filerne er kopieret til TV, så gå tilbage til hovedskærm i "TV File commander" hvor du har en lang bjælke som hedder "Internt lager".
Find "Downloads" og klik på de 2 apk som du har lagt på tv.
Du skal acceptere der installeres fra ukendte sources.

Så er du klar til at tilføje "Apple TV" til din hoved skærm på AndroidTV via "+" i toppen (på android 8.0)
Når app åbnes skal du så logge ind på amazon store, her bruger du din amazon konto. Har du ikke "købt" Apple tv app endnu, så skal du lige gøre det først.

Amazon app store installering: Dette gøres på en mobil telefon.
- Hent den fra Google Play og login.
Gå så til en pc og login på amazon.de (virker ikke amazon.co.uk), eller Chrome browser, og søg efter "Apple tv app".
Du skal så købe apple tv app (Den er gratis)
Og så fortæller den, at du skal se på din enhed, efter den har bekræfter du ejer den app nu og den er aktiveret på AndroidTV.
Nu kan du gå tilbage til "Apple tv" på AndroidTV og logge ind, som den viser i et stort vindue med "login / quit" .

Håber min reviderede forklaring gør det lettere at få ind på sit AndroidTV.
Måske er den app tilgængelig på Play imorgen? :)

Man skal også bruge et Apple ID eller lave et i Apple TV app, når man vil købe film. Nok samme sted man aktiverer AppleTV+ imorgen.
#304531
Tak, Håber nogen kan bruge det. Skal lige tilføje , at det selvfølgelig var d. 1-nov og ikke "imorgen" :)

Får nok ikke set på appleid før imorgen, så vil jeg eksperimentere på min pc(tv)-skærm med Android.
Trailers virker i hvert fald fint, er lidt usikker på kvalitet, da man ikke kan vælge noget.
#304655
Desværre ser det ud til at amazon har blokeret nu, for at appletv+ app kan bruges på AndroidTV nu. Jeg kan ikke længere logge ind på amazon her, for at åbne app. Så det er jo en rimelig stor begrænsning.

Måske er det bare her, det tror jeg så desværre ikke.

edit:
Efter at have installeret en app som forcer Amazon app store til at rotere på AndroidTV, så kunne jeg gå ind i den app, og skifte over til AppleTV app og den kom ind i app.

Desværre, så kan man slet ikke logge ind med sit apple id. Den har enten ingen forbindelse, eller den står bare og tænker når den skal logge ind. Så tror desværre de har blokeret for noget der.

Så at man kan spille trailers er en ting men aTV+ funktionerne kræver man logger ind, og det kan man se ikke på AndroidTV. Måske bare en landebegrænsning for den vises nemlig på dansk til mig, som ikke står på amazon som understøttet.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9