Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Gause
#304452
Hej.

Har i dag Stofa og betaler kassen for kun at se få kanaler.

Ønske er:
Cartoon (DK)
National Geographic Wild (DK)
DR kanaler

Er der nogen bud på hvordan man kan få dette uden at skulle abonnemere på en "stor pakke". Streaming er også ok.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#304457
DRs kanaler kan hives ned uden meromkostning med hus/stueantenne eller streames via DRTV app'en. National Geographic kan muligvis findes i et streamingkatalog nu, men det bliver snart eksklusivt til Disney+ tjenesten.

Cartoon Network er jeg ikke helt sikker på. Det ejes af Warner, så det bliver givetvis en del af den kommende HBO Max tjeneste, men om den overhovedet kommer til Danmark i første omgang, vides ikke. Der findes en Cartoon Network app, men jeg ved ikke om den virker i Danmark: https://apps.apple.com/us/app/cartoon-n ... orm=iphone

Hvis det skal være kanaler, så er der stadig ikke særlig gode muligheder for at vælge få kanaler. Hos YouSee er det bland selv ovenpå grundpakken. Det bliver ikke billigt. Hos Boxer er der lidt bedre muligheder, men der er stadig et ret højt startgebyr månedligt for at komme i gang med at vælge kanaler enkeltvis.

Hvis det er for at spare penge og da jeres ønsker til indhold ikke er så omfattende, så tror jeg, at streamingløsningen vil være billigere - hvis den da findes i sin helhed.
Brugeravatar
Af bbplayer
#304475
Og at de ikke har en app på AndroidTV platformen, og man skal bruge Chromecast for at styre det der, eller så er det vist en ATV, igen,igen.