Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Supergris
#303633
Lækker sag, desværre rimelig flad lige nu, men hvis du ikke har solgt den inden en måneds tid, er jeg meget interesseret.
Har du opgraderet, siden du vil af med den, eller er det fordi, du bruger den for lidt?
Har du haft den fra ny, siden du ved, den stadig kører på den første pære?
Er det JVC selv, der har opgraderet den for banding issues (går ud fra, der er tale om "Vertical Banding issue" og ikke "Vertical Branding issue")? :)
Hvad er din mening med hensyn til materiale med HDR (til/fra)?
Har du kørt med udvidet garanti, siden den gjaldt indtil for nylig, eller var det fordi, der blev ydet garanti på opgraderingen?
Af henningdalgaard
#303647
Hvor bor du i landet? Kan måske godt holde den til dig hvis du er seriøs med at købe den. Kan du ikke skrive en direkte besked til mig?

Vi er lige ved at overveje at lave hjemmebiffen om til soveværelse i et par år, eller en anden omlægning til tv/spil rum. Så tænkte det bedste ville være at lade en anden få noget ud af den.

Har købt den i tyskland, og har kvittering på den og også på opgraderingen. Og er sikker på den kører på første pære. Jeg tror det er jvc Europa eller et autoriseret værksted der har lavet opgraderingen. Der er vist kun et sted i EU de kan lave den opgradering.

Den har fået lavet specielle profiler til hdr afspilning men har ikke fået brugt det. 4k afspilning ser super godt ud sammenlignet med mine tidligere jvc modeller.

Garantien har været fra starten af købet.
Af henningdalgaard
#303658
Den har i øvrigt ikke gået 8-900 timer men kun 3-400 - skal lige tjekke. Teksten var genbrug fra en anden projektor jeg havde solgt.
Af henningdalgaard
#303777
Supergris skrev:Lækker sag, desværre rimelig flad lige nu, men hvis du ikke har solgt den inden en måneds tid, er jeg meget interesseret.
Har du opgraderet, siden du vil af med den, eller er det fordi, du bruger den for lidt?
Har du haft den fra ny, siden du ved, den stadig kører på den første pære?
Er det JVC selv, der har opgraderet den for banding issues (går ud fra, der er tale om "Vertical Banding issue" og ikke "Vertical Branding issue")? :)
Hvad er din mening med hensyn til materiale med HDR (til/fra)?
Har du kørt med udvidet garanti, siden den gjaldt indtil for nylig, eller var det fordi, der blev ydet garanti på opgraderingen?
Har du fået min pb?
Af Supergris
#303788
Ja, jeg har fået din pb! Svarer på den i morgen... Skal ind at se The Walking Dead på min 112"... :) Sov godt.
Af henningdalgaard
#303793
hehe god fornøjelse. Var også i biokælderen i går og se film med en flok venner. Kan sige, at de var meget imponerede over billedet på JVC'en :-)