Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#303628
Hejsa har en chromecast 3 ved ikke hvilke gratis og lovlige sider jeg kan caste fra? Jo altså filstriben.dk og dplay Netflix YouTube DR1 og viafree..men har jeg overset andre gratis alternativer?? ...vil ikke betale for noget...men elsker amerikanske film ...hindi og franske film osv gider jeg ikke...helst med undertekster danske/engelske ...hit me


Sent from my iPhone using Tapatalk
#307079
Skal jeg supplere. så er der af mere hjemmelige udbud også disse helt oplage gratistjenester: Filmstriben, DRTV, ViaFree og fimcentralen. Dplay har også en del programmer der ikke kræver abonnement.
#307120
LOL - Hvad kan jeg sige?!? 😂

Eneste der ligner et forsvar er nok at jeg i stedet for at rushe en misforstået og uopmærksom hjælpsomhed, nok burde have læst nærmere selv om jeg sad i min 11 time på arbejdet den aften+nat
#307127
TBC skrev: 7. dec 2019, 23:21 LOL - Hvad kan jeg sige?!? 😂

Eneste der ligner et forsvar er nok at jeg i stedet for at rushe en misforstået og uopmærksom hjælpsomhed, nok burde have læst nærmere selv om jeg sad i min 11 time på arbejdet den aften+nat
Ja, jeg havde oprindelig spurgt om du ikke var på vej i seng, og huskede så du skrev du var på overarbejde, og det fungerer ikke godt med en seng. :)