Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bbplayer
#302529
iflg. google (2018)

Press and hold home and back buttons for about 30 seconds. I couldn't find this anywhere, but stumbled on it in desperation before returning the TV because of that stupid cursor. I can't be the only one who hates this thing!

Andre bekræfter det, så det må virke :)

https://www.bestbuy.com/site/questions/ ... 03edc4238f

Det er også en "I feel lucky" info på google når man søger "lg disable cursor", som viser google forklaringen :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#302531
Hvis man bruger en 3. part fjernbetjening, så burde cursoren også forsvinde, men så mister man naturligvis Bluetooth-forbindelsen.
Brugeravatar
Af Blackspot4200
#302534
bbplayer skrev:iflg. google (2018)

Press and hold home and back buttons for about 30 seconds. I couldn't find this anywhere, but stumbled on it in desperation before returning the TV because of that stupid cursor. I can't be the only one who hates this thing!

Andre bekræfter det, så det må virke :)

https://www.bestbuy.com/site/questions/ ... 03edc4238f

Det er også en "I feel lucky" info på google når man søger "lg disable cursor", som viser google forklaringen :)
Den disconnecter rigtig nok pilen, men så snart man trykker "enter" registreres den på ny :o
Brugeravatar
Af bbplayer
#302542
Blackspot4200 skrev:
bbplayer skrev:iflg. google (2018)

Press and hold home and back buttons for about 30 seconds. I couldn't find this anywhere, but stumbled on it in desperation before returning the TV because of that stupid cursor. I can't be the only one who hates this thing!

Andre bekræfter det, så det må virke :)

https://www.bestbuy.com/site/questions/ ... 03edc4238f

Det er også en "I feel lucky" info på google når man søger "lg disable cursor", som viser google forklaringen :)
Den disconnecter rigtig nok pilen, men så snart man trykker "enter" registreres den på ny :o
Du har ret, den funktion er til at fjerne parring med tv, ikke kun cursor :)

Så når man trykker enter, så vil den parre sig med tv igen, det har jeg testet selv nu, så desværre ikke godt nok selvom folk synes at skrive det. Man skal ikke tro alt man læser, også selvom Google synes det lød godt :)
Af Slax
#303043
Hvad vil i skyde på at priserne bliver på LG B9 når vi går ind i 2020? Med en startpris på hhv 10000 og 14000 for et 55” og 65” tommer så kommer vi vel ned omkring det halve eller?
Af Gobbe
#303774
LG C9 & Beoremote one BT.
Der har været skrevet lidt omkring muligheden for at kunne benytte Beoremote one BT til et LG C9 ved hjælp af en app. eller lign.
Hvad er status på den mulighed ?
Brugeravatar
Af Millemis
#303816
@Gobbe
Det er ganske simpelt.
Vil man det og har en BS Stage tilsluttet via HDMI inclusive netværkskablet til C9’eren, kan man downloade Bang & Olufsen-app’en (til C9-tv’et).
Herefter parrer man sin BeoRemote One med BS Stage.....igennem denne styres herefter tv’ets funktioner.
Glem alt om at kunne få en BR One til at styre et LG-tv solo!!!

MM
Af Rallerbabz
#303822
Nogen herinde der kender den reelle forskel på et lg um71 og um75 55"? For mig at se er det kun magic remoten, men kan den virkelig være den eneste årsag til den store prisforskel?
Af SoundWave
#307600
Hvordan slipper man af med "ikke programmet" teksten på skærmen? Jeg har intet TV-signal, så jeg har ikke mulighed for at programmere kanaler, og det gør at jeg ikke kan se hvordan jeg slipper for den trælse tekst.

Nogle bud?
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7