Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#302426
First gen miniLED med passiv matrix og 700’ish zoner i X10. Vi satser på at kunne få et låner hen mod November.
Billede

Next gen prototype med aktiv matrix, som presser zoneantallet op på 5200. Der arbejdes stadig på algoritmen til at få blooming under kontrol.
Billede
Billede
Brugeravatar
Af bbplayer
#302429
Torben Rasmussen skrev:Hisense havde bla en ultrawide, samt en skærm med afrundede hjørner. Sidstnævnte var faktisk slet ikke så dum en ide.
Det her er da til at forstå, end noget Georg Jensen fod og bagside, som ingen betydning ville få på væggen.

Jeg giver den også +1, rigtig fin lille detalje som jeg også ville kunne se på og forstå på væggen, når det skal være anderledes. Lille men godt.
Brugeravatar
Af Infinity
#302434
Troede iøvrigt at messen skulle aflyses, men nu er den der og tak for de mange billeder du bringer.
Nogen af skærm billederne er jo super fantastisk flotte og jeg tænker ´så flot et skærmbillede, det skal være mit næste tv', og jeg sidder jo bare her og kigger billederne på min computer plastik skærm bagbelyst fra et fyrfadslys.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#302442
Jeg vil sige det sådan, at for en del af skærmenes vedkommende så gælder det, at “de ser godt ud langt fra, men langt fra godt ud”. Der var en del modeller man ikke skulle gå for tæt på.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#302462
Vi har adskillige gange aftalt med TCL at vi skulle låne en skærm, men da der ikke er et kontor eller en partner i DK, så er det løbet ud i sandet hver gang.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#302505
Torben Rasmussen skrev:En lidt tynd kop the i år...
Den mest nyhedsfattige IFA-messe siden jeg begyndte at frekventere den. Lidt ærgerligt. Sony havde f.eks. ikke et eneste nyt TV/AV-produkt at vise frem.

Det fedeste på IFA var Batmobilen.

Det siger nok lidt, at et af TV-højdepunkterne på messen var Panasonics 'MegaCon'. Ikke at jeg er specielt begejstret for den, men den tiltrak sig en del opmærksomhed i fraværet af større TV-nyheder.

LG havde naturligvis deres rulle-TV og 8K OLED med, men de har jo været vist frem før og er vel reelt mere prototyper end faktiske produkter, taget prisen i betragtning.

Her er Panasonics MegaCon.

Billede
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#302506
PS: Hvis I husker optaktsartiklen til IFA, så fik jeg nævnt dér, at Panasonic havde en nyhed relateret til 8K. Det var et af temaerne på den invitation, som blev sendt ud.

8K fra Panasonic var ikke med på messen. Jeg spurgte til det og man havde valgt at droppe fremvisningen kort forinden messen. Så det bliver vel et tema på CES i stedet. Det siger nok også lidt om, hvor 8K står pt. Det er bare ikke noget som rykker endnu.
Af George1
#302536
Synes stadig TCL X10 er en ok go nyhed,hvis den holder hvad rygter siger.
Trods alt den første bagbelyste skærm til masserne med mini led og tilmed en slank skærm i modsætning til alle andre bagbelyste, ikke så klodset "tyk"
Af PrebenBakkeOsnes
#302539
Rasmus Larsen skrev:Sony havde f.eks. ikke et eneste nyt TV/AV-produkt at vise frem.
Venter fortsatt på etterfølgeren til ST5000.