Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#286500
Hej :)

Har lige to hurtige.

dels skal det forstås som man kan kalibrere uden måler via programmet spectralcal og koster dette noget eller er det muligt med en gratis version?

er der noget sted overhoved man har set 120 og 100hz HFR indhold, synes ikke der er noget på nettet overhoved til at teste med, selv bare små clips. Seneste har jeg set LG brugt HFR til reklame for C8 med et spil photoshoppet ind på tvet, hvilke er meget misvisende hvis jeg ikke tager fejl og har forstået det kun kan bruges på indhold fra nettet, dvb og usb?

:)
#288568
oylsb skrev:Nu da Google har annonceret at de er klar med Google Assistant i Danmark, ved vi så noget om, om LG lukker op for Google Assistant i Danmark på denne model? og i så fald ved vi evt. hvornår dette kan forventes?
Vi har spurgt LG om der er noget nyt mht. dansk sprog, men de kan ikke give en tidshorisont. De henviser til, at Google er ikke klar med Assistant på TV endnu. Så det er Google, der bestemmer tempoet.
#289502
Hej, fed læsning!
Hvor vil jeg konkret kunne opleve en forskel på C8 frem for B8, ud over processoren?
På f.eks. Elgigantens hjemmeside, skriver de 200Hz på C8'eren (B8 er vistnok 100Hz) - er det noget, man skal gå op i? :)
#289505
C8 har et 100Hz panel.

Der er ikke mange forskelle. På papiret "mangler" B8 håndtering af signaler i 4K + HDR + 120fps HFR, men eftersom at det er næsten utopisk, at vi får signaler i så høj kvalitet lige foreløbigt - og LG C8 kun kan håndtere det via streaming (ikke HDMI) - så synes jeg ikke, at det er en forskel man skal lægge så meget vægt på. Den større forskel bliver nok fremadrettet. LG har tidligere vist, at de modeller med den bedste hardware (C8 har kraftigere processor) er lidt mere fleksible, hvis der skal tilføjes ny funktionalitet senere hen.

Men jeg ser absolut intet problem i at investere i LG B8.
#299321
Ja, lossy Atmos fra eks Netflix. Ikke tabsfri via HDMI fra en UHD-afspiller, da det kræver eARC. Så vidt jeg husker, så er Atmos-understøttelsen i selve TVet begrænset til at understøtte de indbyggede apps og ikke eksterne kilder, men videresendelse fra eks en ATV 4K burde stadig kunne lade sig gøre i en Dolby Digital Plus-container.
#299355
Torben Rasmussen skrev:Ja, lossy Atmos fra eks Netflix. Ikke tabsfri via HDMI fra en UHD-afspiller, da det kræver eARC. Så vidt jeg husker, så er Atmos-understøttelsen i selve TVet begrænset til at understøtte de indbyggede apps og ikke eksterne kilder, men videresendelse fra eks en ATV 4K burde stadig kunne lade sig gøre i en Dolby Digital Plus-container.
Ok, men jeg så godt kunne bruge Netflix indbyggede app og atmos?

Jeg har John wick og gravity på Blu Ray, dem kan rippe igen (denne gang medmed atmos sporet :s )og køre i xplay så måske?
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8