Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Basto
#297804
Status lige nu er at lyd sync problemerne er rettet i den nye opdatering og HDD slukker og tænder ikke i tide og utide.
Det er lige status pt så kriydser fingre for at det fortsætter

Mvh Michael
Af Grandahl
#297834
Det bliver min nabo glad for Basto, han var plaget af at HDD lever sit eget liv, så det er mægtigt.
Af Basto
#297846
Ja det jeg har oplevet var at hver gang jeg tændte for mit tv så fandt den hdd og spurgte om jeg ville åbne video eller billede osv ? og jeg skulle trykke annuller hvis ikke. og ville jeg bruge en ting fra Hdd så sku den først læse hele disken?

Jeg tester lige videre

Mvh Michael
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#297847
Det problem andre har er mere, at den læser på disken under standby også. Det har som sådan ikke noget med disken at gøre, men mere, at Android insisterer på at vågne fra standby konstant og så lave alt muligt - herunder at læse fra tilsluttede USB-enheder. Det tænker jeg ikke, at Sony har ændret?

Din fejl har jeg også oplevet da jeg testede AF9 og XG95, dvs. FileExplorer popper op og spørger hvad der skal gøres med den tilsluttede USB-enhed. Også ret belastende.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#297850
Det ville være lidt af et mirakel hvis de har rettet det. Det har været et issue lige siden den første version af Android for adskillige år siden og intet har ændret sig i mellemtiden.
Af praun
#297862
bbplayer skrev:Omkring den remap app, som findes på play.

Så er den nu afprøvet, og!

- Man skal ind i "More options" , og ændre "use alternate input / button handling" til aktiveret. Ellers startes både normal funktion (rød knap google play + ny funktion man har valgt ved one press).
- Et par knapper er låste, da man skal betale sig for at ændre "back" til noget andet, så der må man altså gå udenom :( (Jeg er bare nærig med 100k apps)
- Man kan stadig ikke tage screenshots af DRM beskyttede skærme, som i Netflix afspilningen ;(
- Vil man bruge "recent apps", så skal man have fat i en mus, for at bruge "Close all" i øverste højre side :(

Ellers virker den skam fint, når man lige får aktiveret button remapper service som er noget af det første den spørger om.

Udover det, synes altid den røde knap har åbnet Google film her? Nu er den afinstalleret, og så åbner Google play som den gerne vil, hvis knap altså ikke er tildelt anden funktion.

Undskyld mange gange, men jeg havde desværre skrevet forkert. app'en hedder selvfølgelig "Button Mapper"

Ja det er mega ærgeligt at man ikke kan bruge recent menuen til at lukke alle apps... Jeg har så sat Long press på Back button til "kill "foreground app" så slipper man da for 66 Knap tryk for at få lukket netflix ;;)
Det kunne ha været fedt, hvis den kunne emulere en mus, men træerne gror ikke ind i himlen...

Hvis man ikke vil betale for at få "Back Button" så kan man tilføje den under "add Buttons" og slippe for at betale 8-) .

Er der nogen der ved om, der findes en app til Android så telefonen kan bruges som "mousepad" til en anden Android enhed? (Feks. et Android tv)
Der findes apps som kan gøre det fra Android til Windows, men jeg kan ikke finde nogen der kan gøre det fra Android til Android...
Kan man installere teamwiever på tv'et? :D
Af oakie
#299200
Har lige indstalleret Firmware v6.5830 (Android 8.0 Oreo) på mit KD-65XF9005.. Menuer og net virker hurtigere end den gamle oreo opdatering

Om denne download
Fordele og forbedringer i forhold til den seneste opdatering
Forbedrer Wi-Fi-tilslutningsmuligheder med visse routere
Forbedrer læsbarheden af menuerne på skærmen på nogle modeller
Tidligere fordele og forbedringer
Følgende fordele og forbedringer er også inkluderet i denne opdatering.

For brugere, der allerede har downloadet firmware v6.5830 (Android 8.0 Oreo):

Forbedrer brugeroplevelsen af kanallistens forudindstillinger
Løser lydproblemer – via ARC-porten, der er tilsluttet til din soundbar, A/V-receiver eller hjemmebiografsystem – når der tændes for TV'et fra standby
Løser lydproblemer ved afspilning af bestemte filformater, der bruger den interne videoafspiller-app
Forbedret systemydeevne under TV-opstart
Gendanner programguidens Søg efter titel-funktion
Brugeravatar
Af bbplayer
#299206
oakie skrev:Har lige indstalleret Firmware v6.5830 (Android 8.0 Oreo) på mit KD-65XF9005.. Menuer og net virker hurtigere end den gamle oreo opdatering
Du er opmærksom på den firmware er gammel?

Den nye hedder Firmwareopdatering til v6.6520
til din XF9005 skærm.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15