Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af ImpulzE
#298656
Spoxy skrev:Jeg får det i aften.
Så skal det testes grundigt igennem, og hvis der er problemer med støj eller problemer med panelet, ryger det retur.
Jeg gider ikke reklamation.
Jeg vil også gerne høre om dine erfaringer med din 77", Spoxy. Jeg modtog selv min i går og skal i aften sætte tv'et op og teste det.
Brugeravatar
Af ImpulzE
#298704
TV'et kom op på væggen, og det var noget spændende opgave med en 77'' OLED. Men det lykkes. Det skal siges jeg ikke har haft noget TV omkring fem år, da jeg har haft projektor i vores gamle stue, derfor er der mange ting jeg lige skal vende mig til igen. Når det er sagt, blev TV'et hurtigt indstillet med hjælp fra Flatpanels' test, her må jeg indrømme LG's OLED ser ubeskrivligt godt med billedet, når nu en projektor ikke var en mulighed mere! Hold da op.

Jeg oplever indtil videre ingen problemer (7-9-13) med TV'et og heller ikke med strømforsyningen, som var på tale her i tråden og rundt på forskellige foraer. Men det kræver flere timer før jeg kan sige noget endeligt. Refleksioner i TV'et synes jeg ikke der er ret meget af, både om dagen og aften, når TV'et kører. Kun når TV'et er slukket, ser man det.
Af Lindberg47
#298718
Jeg lurer på LG C8 55". Jeg kan se det flere gange har været nede i 7.777 kr., og at det nu står til 8.888 kr. Hvad er udsigterne mon for at det kommer ned i samme pris igen? VIlle meget nødig betale over 1.000 kr. mere end den tidligere pris!
  • 1
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
  • 192