Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bbplayer
#298306
Simon R. skrev:
Torben Rasmussen skrev:Hvem tilbyder gratis returfragt?
Det gør Apple fx, nu du spørger så pænt O_O Det gør en del tøj-brands fx også.
Så må du da købe din 75" tv skærm hos dem <B

Hvor man kan købe TV og få gratis returfragt ved fortrydelse af køb, er hos komplett.dk :)

edit: betalt var nok et forkert ordvalg :)
Senest rettet af bbplayer 8. jun 2019, 10:14, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#298308
Simon R. skrev:
Torben Rasmussen skrev:Hvem tilbyder gratis returfragt?
Det gør Apple fx, nu du spørger så pænt O_O Det gør en del tøj-brands fx også.
Det var vel et reelt spørgsmål. Der er ikke mange tech-shops, som tilbyder at tage et produkt retur og betale fragten for det. Selv Zalando overvejer, at droppe denne service igen. At fragte et Tv retur kræver fragtmand, så det er jo ikke blot en 39 kr. GLS pakke, du smider af i en pakkeshop.
Af Simon R.
#298315
Torben Rasmussen skrev:
Simon R. skrev:
Torben Rasmussen skrev:Hvem tilbyder gratis returfragt?
Det gør Apple fx, nu du spørger så pænt O_O Det gør en del tøj-brands fx også.
Det var vel et reelt spørgsmål. Der er ikke mange tech-shops, som tilbyder at tage et produkt retur og betale fragten for det. Selv Zalando overvejer, at droppe denne service igen. At fragte et Tv retur kræver fragtmand, så det er jo ikke blot en 39 kr. GLS pakke, du smider af i en pakkeshop.
Præcis. Det er ikke en enkel pakke. Så jeg vil mene, at når man taler så store, uhåndterlige tv, bør enten producenten eller butikken sørge for afhentning ved reklamation. Du skal jo heller ikke selv tage tilbage med et køleskab eller en vaskemaskine, hvis der er noget galt med den...

Jeg kan også se, at LG har "onsite" service i UK/US fx. Det ved jeg ikke om gælder i DK.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#298331
Ahh, man skal lige differentiere mellem en returnering pga. fortrydelse og så en reklamation. Ved en reklamation, så sørger købeloven for, at du ikke må have nogen økonomisk udgift relateret til at få varen sendt retur. Det er ikke tilfældet ved en fortrydelse inden for de 14 dages returret. Ved sidstnævnte kan det sagtens gå hen at blive temmelig dyrt at sende noget retur, så vær varsom.
Af Simon R.
#298342
ImpulzE skrev:Er det stadig et problem eller et lotteri med OLED77C8 og dens strømforsyning i dag?
Der er i hvert fald folk helt frem til april, der skriver, de har problemet. Så tvivler på det er/bliver løst.
Af Simon R.
#298343
Torben Rasmussen skrev:Ahh, man skal lige differentiere mellem en returnering pga. fortrydelse og så en reklamation. Ved en reklamation, så sørger købeloven for, at du ikke må have nogen økonomisk udgift relateret til at få varen sendt retur. Det er ikke tilfældet ved en fortrydelse inden for de 14 dages returret. Ved sidstnævnte kan det sagtens gå hen at blive temmelig dyrt at sende noget retur, så vær varsom.
Ja, og her er det så spørgsmålet hvad LG/Dustin/???? vil anerkende som et problem, der løses ved reklamation. Om man kan få dem til at tage produktet retur, fordi man synes strømforsyningen larmer. De kan jo bare svare, at det er normalt, eller det kan man forvente. Det er jo set før med fx plasma-tv, der kunne larme en del (ved lys/hvid skærm). Nogle har tilsyneladende fået løst problemet ved at få en ny skærm eller få skiftet strømforsyningen derhjemme, andre har prøvet 2-3-4 skærme med samme problem.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#298348
Reklamationen må ikke koste dig penge i fragt uanset hvad. Men hvis du klager over en fejl de ikke kan genskabe, så tager de nok et gebyr. Det samme vil LG gøre hvis de skal køre ud og der ikke er noget galt. Men en hylende strømforsyning burde det nu være til at klage over, men hvis det er en generel fejl, så kan det næppe udbedres uden at de gør noget aktivt ved spolen og ikke bare tager et nyt powerboard med samme type på.
Af Simon R.
#298543
Spoxy skrev:Jeg fik Elgiganten til at matche Dustins pris ??
Så er det lidt nemmere, hvis det skal retur.
... så hvordan gik det? Har du fået det endnu? Og hvordan med støj fra strømforsyningen?
Af Spoxy
#298554
Jeg får det i aften.
Så skal det testes grundigt igennem, og hvis der er problemer med støj eller problemer med panelet, ryger det retur.
Jeg gider ikke reklamation.
Af Simon R.
#298568
Spoxy skrev:Jeg får det i aften.
Så skal det testes grundigt igennem, og hvis der er problemer med støj eller problemer med panelet, ryger det retur.
Jeg gider ikke reklamation.
Spændende! Skriv meget gerne om dine oplevelser her (selvom det nok er lidt OT) :)
  • 1
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 192