Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#295811
Grandahl skrev:Men hvad sker der, hvorfor får recorder.dk en testskærm før jer? Virker underligt. Har i modtaget den bagefter evt ?
Vi har ikke modtaget skærmen, men kan sandsynligvis få den lige efter påske.
Af jng
#295972
JHN skrev: ...
Startprisen for 55.000 kr er ca. 20.000 kr hvilket jo er en meget høj pris for et LCD TV.
...
Jeg synes, det lyder billigt.
#296202
Lige en note til mit billede. Det er IKKE Apples app man kan se ude til venstre. Det er genvejen til HDMI-porten, hvor Apple Tv 4K sidder. Der er ikke nogen opdatering på hvornår vi får AirPlay og Apples TV-app.
Af JHN
#296445
Hej igen.

Efter at have læst jeres indlæg i denne tråd, kan jeg godt se, at jeg skrev noget vrøvl i mit indlæg. :-)

Hvad jeg mente var, at et 55 tommer Q9 i 4K har en start-pris på ca. 20.000 kr, hvilket jo er en meget høj pris for et LCD TV. Det er jo en lige så høj start-pris som flere 55 tommer store OLED TVs start-priser. Det bliver derfor spændende at se, hvad priserne for både Q9 i 55 tommer og for OLED TV i 55 tommer bliver senere på året. Med så høj en pris på Q9 får den det vel svært i konkurrencen med OLED TV.

https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?sub ... 1550143399

Kærlig hilsen Jan
Af kattedame
#296478
Nu er jeg ret ny på dette forum, men har I nogen idé om hvor/hvornår man kan læse test af RU74-serien? Jeg kigger på 7475, men vil jo gerne lige vide lidt om det først!
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#296482
Jeg tror desværre ikke, at vi får den ind til test. Udover Q90R, så tror jeg, at det er mere sandsynligt, at vi tager en af de billigere Q-modeller ind.

Jeg har desværre ikke set nogen test af RU74 derude, men det er dog også meget tidligt i processen. Husk også, at prisen er skruet rimeligt højt op her i starten. Umiddelbart vil jeg tro, at du kan få lige så god eller bedre billedkvalitet billigere ved at købe en af 2018-modellerne fra Samsung.