Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#293848
Stein skrev:Lige en update vedr mit Netflix problem.
Jeg fik skiftet motherboard i mandags og har kørt upåklageligt , indtil i dag , så er det galt igen.
Så må Sony på den igen.

Stein
Tak for dine updates, Stein.

Vi har samme udfordring. Så jeg må nok også hellere få fat i Sony Support.
#294995
Jeg bøvler stadig med Netflix på mit tv og mailer jævnligt med Sony.
Det mærkelige er at problemet kommer i bølger.
Jeg havde problemet fredag og lørdag , hvor jeg tvinger app til at standse og tømme cache , så er problemet først i dag ,onsdag , dvs det har kørt i flere dage uden problemer.
Det er sgu da uforståeligt.

Stein
#295000
Torben Rasmussen skrev:Jeg har et besøg hos dem, der har overtaget mit XC85 i weekenden, så skal jeg prøve, at spørge ind til om de oplever problemer.
Det vil være fedt at høre noget om .

Stein
#295030
lennon skrev:Hunden_ måske mere android problemer end Sony problemer ? Under alle omstændigheder skyndte jeg mig at supplere mit Sony med et AppleTV - så kører både Sony og smart-tv smooth .
Så fidusen lidt af , når jeg skal bruge Apple tv.
Derfor jeg gerne vil have en ren monitor.
Men overvejer at gå væk fra tv med Android.

Stein
  • 1
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102