Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af David_Jensen
#293123
Hej allesammen

Hvis man skal bruge et godt tv til soveværelset, som blot skal vise alm flow tv (specielt fodbold :)) og noget netflix - hvilket ville I så anbefale?
Har tænkt på Sony selv, primært pga fodbold-delen.
Budgettet ligger i omegnen 2-3000,-

Håber på lidt indspark O_O

mvh
David
Af Makaus
#293154
Hvis du ikke har en medieboks ved tv’et, så gør dig selv den tjeneste at vælge et tv med Android, så du kan få de fleste apps og mulighed for at caste fra telefonen. Sony tv’et ovenover er fuldstændig skrabet og har kun Youtube og Netflix.

Philips plejer f.eks at have små Android-tv omkring 2000kr.
Af PeterD
#293157
Syntes jeg har læst på forhandlersider at folk har været ok glade for et som dette og giver det en del stjerner.

https://www.pricerunner.dk/pl/2-3803230 ... ign-Priser

Men det er godt nok svært med gennemarbejdede anmeldelser på 32" skærme fra testsiderne efterhånden..

Det er sjovere og man får mere for pengene i de store 55" klasser, men hvad nytter det når man leder efter et godt 32" tv..?
Af Decipher
#293176
Makaus skrev:Hvis du ikke har en medieboks ved tv’et, så gør dig selv den tjeneste at vælge et tv med Android, så du kan få de fleste apps og mulighed for at caste fra telefonen. Sony tv’et ovenover er fuldstændig skrabet og har kun Youtube og Netflix.

Philips plejer f.eks at have små Android-tv omkring 2000kr.
Hellere en appletv eller Chromecast end et Philips, men det er nok bare mig.
Af Grandahl
#293221
Det vil helt klart være fordelagtigt at gå lidt op i størrelse hvis muligt, du vil tilmed få meget mere tv for pengene..
Producenterne giver ingen opmærksomhed på deres 32” Det er flere år gamle komponenter der bruges.. Jeg vil helt sikkert gå i 40 eller 43” hvis du har plads.
Af David_Jensen
#293297
Tak for svarene allesammen. Jeg tygger lidt på det med 40"
Jeg synes det kan gå, men spg er om fruen gør tilsvarende.
Kan godt se hvad I mener :)
Af Chr123
#316185
Jeg kan kun finde gamle TV i denne tråd.
Hvem kan hjælpe med et par forslag til 32" i soveværelset af den bedst mulige kvalitet man kan hente i denne størrelse?