Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#290373
Vailant skrev:Et lille kort indspark, som jeg har observeret i min kanaloversigt på Yousee fuld pakke.

Flere af programmerne kan findes på forskellige kanaler. F.eks. kan de programmer, som er "gratis" i fuld-pakken, findes længere oppe i kanal-numrene som kodede.

Jeg tænker - kan du finde samme program flere steder i din kanaloversigt, så kunne det være interessant om samme besked kommer frem på disse også?
Kanalerne ligger desværre kun én gang. Altså der er kun TV3+, Zulu osv. én gang i kanaloversigten, hvis det er det, du mener? :)
#290374
Jammer skrev:hejsa , mega træls problem :-( jeg ville lige tjekke om yousee har husket at aktivere dine kanaler... tjek via yousee tv app enten på mobil eller ipad om du kan se de valgte kanaler, kunne jo være de har glemt det :-)

Godt nytår til alle
Tak og lige over. Alle kanaler virker, når jeg bruger YouSees app, så den mulighed er tjekket.
#290375
thomasLP91 skrev: Kanalerne ligger desværre kun én gang. Altså der er kun TV3+, Zulu osv. én gang i kanaloversigten, hvis det er det, du mener? :)
Yep, det var det jeg mente - øv. :((

Kunne bare huske, at jeg på et tidspunkt fik over 200 aktive kanaler frem ved en skanning (havde sikkert valgt forkert netværk ;;) ), og mange programmer kom frem mere end én gang.
#294946
Har et tilsvarende problem med LG C8 og bland-selv fra Yousee, hvor der meldes om intet CI-modul.

Fik du løst dit problem og i bekræftende fald hvordan?

mvh Johnnie
thomasLP91 skrev:Hej

Jeg har købt et MU8005 Samsung tv i oktober, og har i den forbindelse købt en YouSee Bland Selv-pakke for at kunne se fodbold. Jeg har købt en YouSee ready kortlæser, men uanset, hvad jeg gør, så finder tv'et kun kanalerne i grundpakken, og ikke de 10 kanaler, jeg selv har valgt. Den brokker sig og siger "CI+ modul (kortlæseren) eller Smart Card ikke fundet. Tjek, om det er isat korrekt".

Alle indstillinger fra YouSee er korrekte, og jeg frygter derfor, at det er tv'et. I dag prøvede jeg at købe en ny kortlæser - blot for at være sikker på, at dette ikke var problemet. Ligeledes har jeg forsøgt at vende kort+kortlæser på alle tænkelige måder.

Samsung/elgiganten siger dog, at det virker meget mærkeligt, at tv'et ikke skulle kunne registrere, når jeg sætter kortlæseren i tv'et. Omvendt siger YouSee, at alt er indstillet korrekt, så de kan ikke gøre yderligere.

Er ved at blive skør af det, og har ikke mulighed for uden videre at troppe op i Elgiganten med det. Nogen som har oplevet noget lignende eller er det bare at få det sendt til rep?

Godt nytår :)
#294957
Brian E skrev:Der burde være en regel om, at man vender tilbage med en konklusion, når man har fået løst sit problem. Det kan jo være yderst relevant for andre brugere, som fx. Johnnie ovenfor.
Thomas , som lavede tråden er tilbagevendende, så chancen er da, personen er flink og svare på om det blev løst.

Sidst set i midt februar her på forum, så måske dukker personen op, hvis der kommer en notifikation til hans indbakke :)
#354078
Tikkie skrev: 23. sep 2023, 17:09 Du skal skifte til et CI uden plus. CI+ virker ikke på bl.a. Philips, hvilket jeg har prøvet. Skiftede til CI (uden plus), hvorefter det virkede både på Philips, men også på mit nye Sony 55A80L.
Det kan dog være vanskeligt at finde et CI am modul.
Tråden du svarer på er fra 2018/2019, så mon ikke trådstarter er kommet videre ?? Det vil jeg da mene :D