Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JSN
#286122
Købte i går aftes et LG OLED65C8 i POWER. Jeg har kigget i forum, men der er delte meninger, om hvilket vægbeslag, der kan bruges. Mit TV skal sidde på et fast ophæng og gerne så tæt på væggen som muligt.
Jeg har kigget på Vogels THIN 505. Kan det bruges?
Jeg skulle gerne have bestilt vægbeslag i dag, idet TV allerede kommer senest på tirsdag.
På forhånd tak for hjælpen.

M.v.h.
Jørgen
Af bromberg
#286125
Jeg har et biltema beslag til 99kr til mit e6 65”. Mener det er 7mm fra væggen - lige præcis bok til at kablet kan løbe bag og det hænger ganske fint fast:)

Skulle det kunne vinkles ellers trækkes ud kiggede jeg vogels, men til fast væg ville jeg bare tage biltema eller Harald skrald
Af JSN
#286126
Mit nuværende TV er Samsung KS8005 i 65", der har særskilt Connect boks, hvorfor der ingen problemer er med diverse tilslutninger. Der er intet galt med dette TV, som min datter får.
Er der plads til eller får jeg problemer med tilslutning af antenne, netstik, USB til harddisk og HDMI kabel til surround receiver, hvis jeg køber et vægbeslag, der sidder tæt på væggen?
Af BMLauridsen
#286220
Jeg har også for nyligt købt et 65” LG C8 og hængt det på væggen med et Vogels thin 505 og det virker bare perfekt. Kan varmt anbefales.
Af sunbao
#286238
Det til 99 fra jem og fix, virker perfekt så hvorfor betale kassen for Vogel etc, når ingen nogensinde skal se på beslaget.
Af Callie
#286253
BMLauridsen skrev:Jeg har også for nyligt købt et 65” LG C8 og hængt det på væggen med et Vogels thin 505 og det virker bare perfekt. Kan varmt anbefales.
Jeg har endnu ikke set C8 væghængt. Med Thin 505 er de lodrette skinner så dækket af “boksen” bag på C8, eller stikker en del af vægbeslaget op over “boksen”?
#286258
Nej, de vil nok stikke lidt op bagpå. Når du har prøve-monteret det kan du jo male dem hvide. Det har min bror gjort på sit (sidder på et B7).
Af Asimuh
#286350
Den fra Jem fix (99 kr.) fungerer fint. Skinner der stikker ud over boksen, kan nemt saves af eller males over (hvad man nu er til).
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#286355
De kan jo ikke saves af på Vogels beslaget. Du har nok hørt om “den gren man sidder på”...

Så skal du montere skærmen helt øverst, så skruerne nærmest sidder på væg-skinnen og tage af bunden i stedet.