Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Turbo
#285608
Hej,

Jeg synes det er ret mange forskellige der efterhånden får jeres "top anbefaling".

Når det er så mange som de reklamer viser, bliver det misvisende imo.
Vedhæftede filer
top_anbefaling.jpg
top_anbefaling.jpg (120.87 KiB) Vist 1850 gange
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#285610
Ikke forstået? Vi har uddelt til 3 i år, ud af 10 anmeldte TV (det 11. står på bænken). Sidste år uddelte vi også til 3 ud af 13 testede TV.

Når vi kommer så "højt" op, så skyldes det jo også, at vi vælger TV ud fra hvad vi tror vil være populært og hvad folk gider læse om. Så det er jo typisk øvre middelklasse eller highend vi anmelder. Highend skal så typisk have en del at byde på før det bliver et "best buy", da prisen er høj.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#285611
Vores liste over testede TV angiver, hvilke modeller, der er hår fået awards:
https://www.flatpanels.dk/fokusartikel. ... 1440153849

Til Torbens indlæg kan jeg tilføje, at det også hører med til historien, at der naturligvis er størst læserinteresse og interesse fra os i at tage nogle af de tv-modeller ind, som mange folk har i kikkerten (baseret på bl.a. tidligere års erfaringer). Hvis vi tog markant flere skærme ind til test årligt, så tror jeg ikke nødvendigvis, at det ville betyde, at der ville blive givet flere awards end i dag.
Af Turbo
#285613
Jeg har da set det på langt mere end 3 forskellige - måske der nogen der bare bruger jeres "top anbefaling"s logo efter godt befindende. Det ved jeg ikke, men jeg kunne have det på fornemmelsen efter hvad du har svaret.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#285615
Jeg tvivler. Jeg har ikke set vores award-logo misbrugt. Men hvis du falder over det, så sig da endelig til.

Vi har også en liste over TV, som generelt kan anbefales at købe, som ikke kun indeholder de modeller vi har testet. Dem har Power og ElG. også lov at tage fra, men så er det et andet logo de bruger. Den har sådan en tommelfinger på. Listen er her:
https://www.flatpanels.dk/fokusartikel. ... 1169844738

Og så er der naturligvis vores reference-award, men den er der jo kun 1 af. De kunne dog godt finde på, at bruge den fra sidste år, hvis de stadig har Sony A1-modeller på lager.