Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Naiera
#279109
Nej, jeg kan ikke sætte NordVPN op på min crappy ass router :p
Brugeravatar
Af Naiera
#279116
Jeg bruger Getflix. Det burde også virke.
Brugeravatar
Af Naiera
#279121
Hold da helt ferie, det er godt nok et stort dyk i videokvalitet der er sket på Amazon. Jeg har kun set Jack Ryan (lige nu) siden Maisel og Red Oaks, men det er sgu da helt vildt. Alle har voksansigter. Hulu, for eksempel, ser LANGT bedre ud.
Brugeravatar
Af Naiera
#279123
Det minder lidt om at se HBO Nordic.
Brugeravatar
Af Naiera
#279124
Hvordan er det i øvrigt at man får debug-info frem på sådan et æble-tv 4K?
Brugeravatar
Af Naiera
#279157
Max Power!

Billede
Brugeravatar
Af Naiera
#279167
Nå, det kan jeg ikke få til at virke. Den gad slet ikke finde ATV'et da den havde kabelforbindelse, og med trådløs er min iMac tilsyneladende for langt væk fra ATV'et til at få en stabil forbindelse. Hverken iMac eller Apple tv kan umiddelbart flyttes på :p
Af Apollo
#279654
katbird skrev:Strive Sport
Billede
Hvordan lykkedes det? Troede ikke Strive var tilgængeligt på Apple TV.

Interessant at det faktisk er 1080p og 4-5mbps, men billedkvaliteten alligevel er så ringe. Man kan endda se på screenshottet hvor heftig komprimering der er på græsplænen.
Brugeravatar
Af Naiera
#279658
Det er vel AirPlay.

Til serier kan en håndfuld megabit måske nogle gange være OK, men til sport skal vi højere op, og vi skal også helst have 50/60 billeder i sekundet, i stedet for 25/30.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#279897
Der linkes nu til denne tråd fra topmenuen og mobilmenuen på Flatpanels under punktet 'Streaming: Bitrater'. Gyzzo og jeg har talt om at gøre tråden til samlingspunkt for målinger, så del endelig jeres erfaringer. Gyzzo opdaterer løbende tabellen i første indlæg med nye tjenester/målinger.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 47