Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#272384
Hej skal jeg købe det? Har Panasonics Plasma TV TX-P55VT50Y og elsker de naturlige farve og motion handling.
Jeg kan dog godt se at 4k hdr ser skide godt ud på et oled fjernsyn men er motion handlig på højde med plasma?
Har reserveret Sony A1 til en pris på 18KKR skægt nok samme pris som jeg betalte for mit plasma
#272386
Sony's OLED gør det helt sikkert ganske fortrinligt når det kommer til motion, men vil du have toppen af poppen inden for dette område, så skal du fortsat vælge Sony's egne top LCD modeller.
Af lennon
#272387
Er gået fra plasma til A1. Og jeg finder den altså fuldt ud på højde med plasmaen hvad motion angår . Andre kan retfærdigvis have mere kritiske øjne , - men ikke mindst live fodbold via yousee kabel er nærstuderet og mere end godtaget . . .
Af lennon
#272388
Er gået fra plasma til A1. Og jeg finder den altså fuldt ud på højde med plasmaen hvad motion angår . Andre kan retfærdigvis have mere kritiske øjne , - men ikke mindst live fodbold via yousee kabel er nærstuderet og mere end godtaget . . .
#272390
Beckham skrev:Sony's OLED gør det helt sikkert ganske fortrinligt når det kommer til motion, men vil du have toppen af poppen inden for dette område, så skal du fortsat vælge Sony's egne top LCD modeller.
Er motion handling bedre på Sony LCD end Sony OLED?
Af Vasen
#272393
Kan se på amerikanske fora (og engelske for den sags skyld) at efter DV opdateringen ,så er panelet begyndt at "dimme" efter 1 minut hvis der er statiske elementer i billedet, f.eks logoer, HUD i spil osv. Er der nogen der har oplevet det på deres A1 eller AF8? Var ikke et problem før DV opdateringen.

Link til tråd:
http://www.avsforum.com/forum/40-oled-t ... efect.html
Af Ziva
#272400
Glæder mig så meget. Skal hente mit 65A1 i aften. Har 'kun' givet 17.999 for det:) Kommer fra et Sony kd-x55c, så er spændt på om det er så meget bedre...…. Det er i hvert fald større.
#272408
Hej Ziva - Tillykke med dit køb. Sørg for I er 2 stærke personer når i skal transportere og pakke tv’et ud. Det vejer 49 kg indpakket og fylder utrolig meget.
Når I pakker det ud, er det afgjort også mindst et 2 personer job.
Jeg fik mit i mandags og det kostede en del sved og anstrengelser at få det op på 3. Sal og så pakket ud. Det kan anbefales lige at se en youtube af hvordan man pakker det ud, da jeg syntes instruktion der følger med kunne være bedre.
Held og lykke ?
Af Ziva
#272466
Tak for det?. Sidder lige nu og ser fodbold mellem England og Costa Rica, men synes det er en halvdårlig kvalitet, for at sige det mildt. Det ligner noget der bliver streamet fra for eksempel tv2play. Det er slet ikke så flydende, som det var på mit gamle kd 55x85c. Har fulgt indstillingerne her fra flatpanels. Bruger YouSees ultra hd boks, det samme som før. Har I et godt råd, for jeg ser meget sport og det skulle jo helst være en fornøjelse?. Film ser rigtig godt ud.
Af golfer
#272468
tillykke med din nye skærm

du har med garanti sat dit hdmi kabel i hdmi 1, som ikke understøtter høj opløsning.

prøv at skifte til HDMI 2 eller 3, så skal du ser underværker (håber jeg for dig)
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19