Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ThomasKvist
#272140
Hej,

Jeg er ny her, så først pænt goddag.

Nu plejer jeg at holde til på et par andre sider end her, men er ved at gennemgå en side for en kunde.

Det drejer sig om: https://www.kulturnet.dk/bakkeborde/

Det er en underside som jeg PT er i gang med at kigge lidt på.

Den driller når opløsningen er skaleret på en skærm. Både i WIndows, men især på OSX.

Hvis nogle har lyst/tid må de meget gerne teste undersiden på en Macbook og en iPad og fortælle om oplevelsen.

På forhånd tak! :)

//Thomas
Af maths
#272157
Hej Thomas

Jeg kan se at hjemmesiden fungerer meget godt på en Macbook Pro 13 tommer, så intet problem der.

Og velkommen til (jeg er også ny) :O
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#272164
Trådstarter får en (meget tidsbegrænset) chance for at vende tilbage til tråden og vise en interesse - ellers er tråden hermed markeret som potentiel link-spam og vil ryge på porten.
Af ThomasKvist
#272227
Hejsa!

Tak for det første svar i #1. Og takker! Ville egentligt have oprettet profilen med min FB, men det virker så åbenbart ikke. :)

#2 - Bare rolig, det er stille og roligt fra min side af. Men forstår da godt du skriver... Spam er sådan set over alt.. :(

Hvis nogen har en retina som de vil teste på bliver jeg glad. Gerne hvor der laves pinchzoom først. :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#272237
Vi får blot en del af de her maskerede indlæg, hvor spambots/ivrige butiksejere lige opretter et udvedkommende svar/tråd, som så henviser til deres egen hjemmeside, så vi er lidt oppe på dupperne når der er links i første indlæg fra nogen.