Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#271037
Det var mere det her med, at du synes den er mere lysstærk. Der er ca 10% mere lys i 2018-panelet. Det vil nok også være synligheden af banding, som du kan se det på for det lader til, at banding er langt mindre problematisk på 2018-panelerne.
#271038
Coolsmarti skrev:Man får jo helt lyst til at tjekke sit eget med en lup når man hører om sådan en omgang ...
Disse problemer kræver ikke en lup! Det var kun for at se pixel-strukturen at jeg foreslog at bruge mikroskopet - ikke for at spotte fejl.
#271039
Hehe, skulle have formuleret mig bedre. Var lidt ment for at kigge det lidt grundigt igennem. Men udover en snert af minimal vertikal banding i enkelte scener, så har jeg ikke bemærket noget, udover et kanon godt billede :-)
Brugeravatar
Af bendix
#271044
Torben Rasmussen skrev:Det var mere det her med, at du synes den er mere lysstærk. Der er ca 10% mere lys i 2018-panelet. Det vil nok også være synligheden af banding, som du kan se det på for det lader til, at banding er langt mindre problematisk på 2018-panelerne.
Det er en super god ide, jeg har ikke adgang til mikroskopet. Og jeg kan ikke finde en build date hverken bagpå eller i menuen. Kun noget Android halløj fra 28/2 men det mener jeg også den anden havde. Hmmm What to do. Den kom fra et lager i Tyskland og havde som nævnt “ekstra” beskyttelse i form af film over hele skærmen og ekstra tape i kanterne. Hvis nogle kender til en servicemenu kunne det være en stor hjælp.
Brugeravatar
Af bendix
#271401
Torben Rasmussen skrev:De har næppe kalibreret den og sammenligner std. profiler mod hinanden. Jeg vil ikke stå på mål for deres oplevelser.
Nej, det var nu heller ikke pointen. Blot bemærkelsesværdigt at de ikke finder dynamic range håndtaget samt de konkluderer en decideret nedgradering billede mæssigt i forhold til A1. Virker ret useriøst. Dog finder jeg konklusionen behagelig læsning kva mit A1 ?
Af Hanga
#271402
Jeg har længe set bort fra What-HiFi anmeldelser da de ofte er ret overfladiske og de virker ikke altid til at have helt styr på hvad de taler om.

Ift. TV anmeldelser holder jeg mig til Flatpanels, AV-Forums, Rtings og HDTVtest (youtube). Især sidstnævnte er gennemført nørd og går helt i dybden.
#271405
Vi skeler jo også til de øvrige anmeldelser, og i grundighed er det svært at slå Rtings, da deres testbænk bare er bedre udstyret. Jeg vil ikke kalde deres tests for deciderede anmeldelser, men hvis man kun vil have de hårde facts, så får man mange informationer fra deres test. Jeg er imponeret over de hjemmelavede løsninger de får kogt sammen til brug i tests.
Brugeravatar
Af bendix
#271943
Lækker opdatering i V6.5603

Både HLG content, hurtigere Remote respons, 4K youtube og så skriver de om Android nougat. Men det virker til det stadig er version 7 efter installering.
#271944
Fedt! Har jeg slet ikke opdaget. Dejligt at A1 ikke er forældet her 1 år senere, som det ville have været tilfældet i LG regi ;-)
Af Beckham
#271946
bendix skrev:Lækker opdatering i V6.5603

Både HLG content, hurtigere Remote respons, 4K youtube og så skriver de om Android nougat. Men det virker til det stadig er version 7 efter installering.
Android 7 er vel så netop Nougat?
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 19