Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#271362
God anmeldelse..

Jeg sætter pris på jeres egen måde at anmelde på, tal er tal, og point er point.. Det jeg allerhelst vil vide er jeres oplevelse med hvad i ser af detaljer fysik, på fjernbetjening osv. Ligeledes hvordan i oplever at bruge tv`et, hvad i finder smart og ikke så smart, hvad fornemmelser står i med tilbage...

Det er vigtige for mig.

At i trækker point for web os ikke opdateres, jamen det finder vi alle bare selv ud hvor højt vi vægter, det samme med Dolby Vision problemet.. Men jeg vil vide hvad i oplever.. Derfor er jeg også altid begejstret for brugeranmeldelser..

Fortsæt, fortsæt :)
#271374
Fin anmeldelse. Ser ud til der ikke sker det helt vilde på OLED området i 2018 - det er i hvert fald beskedne løft jeg har set beskrevet i forhold til 2017 modellerne.
Men sjovt som vi vægter ting forskelligt. Jeg er f.eks. stor fan af AndroidTV, men kan bare ikke klare LGs Wii-pegepind. :D
Heldigvis er vi alle forskellige og har forskellige præferencer - ellers ville det blive lidt kedeligt. :)
#271383
Vailant skrev:Men sjovt som vi vægter ting forskelligt. Jeg er f.eks. stor fan af AndroidTV, men kan bare ikke klare LGs Wii-pegepind. :D
Jeg formoder din oplevelse af den pegepind minder on at bruge androidTV med en mus :)

Jeg synes WebOS har en god funktionalitet med pegepinden, og jeg var stærkt imod den, i starten men nu er jeg lidt mere et mix af begge, jeg synes ofte at for mange klik ned/frem/tilbage osv , er så meget kedeligere end at pege direkte på funktioner, så der vinder pegefunktionen når det skal gå hurtigere for mig.
Når jeg først er inde i indstillinger, så er pegepinden væk, der kan jeg ikke rode rundt uden cursor funktionstaster.
#271387
En mus er meget nemmere at styre end en pegepind. :) Og ja, jeg har en Wii.
Men ellers har du jo ret - jeg har brugt en mus siden Amiga-tiden, så det ville være fedt med noget muse-styring! Men det der med at sidde og pege og vifte ud i luften, det er altså ikke lige min kop te. Måske jeg ville ændre mening hvis jeg købte mig et LG TV, men igen så er det én parameter, der får mig til at lede i en anden retning. Dumt - måske - men det er jo nu engang mit valg. :)
#271389
Fin anmeldelse.

Jeg synes dog, at I måske er lidt hårde i forhold til betydningen af WebOS opdatering på 2016 og 2017 modellerne. I praksis har det meget lidt betydning, så længe LG fortsætter med at opdatere de indbyggede apps på de ældre modeller, idet nyhederne i WebOs 4.0 er marginale.
#271393
Det er jo ikke LGs fortjeneste. At der findes en boks, hvor man får opdateringer langt ud i fremtiden, skal ikke komme de dovne til gode.

Som nævnt, så er det her med strafpoint ment som et opråb for at sætte fokus på noget vi mener er et problem i branchen.
#271398
Torben Rasmussen skrev:Som nævnt, så er det her med strafpoint ment som et opråb for at sætte fokus på noget vi mener er et problem i branchen.
Ud fra et synspunkt at man kun vil have et tv uden OS, med et billede og ingen anden funktion udover farver og indgangs skift, så er det jo dødsdømt før de når mål med at få det på plads, for der er ikke nok som vil undvære en ATV eller AndroidBoks eller deres Satboks som nu også er med Android eller hvad ekstern enhed som standard har en masse funktioner og tv't skal leve op til men aldrig vil blive brugt som.

For et opråb, skal man også være forgangsperson og sætte et eksempel, så væk med jeres ATV og andre bokse, i må vise at i mangler det i dagligdagen og ikke kun når det tændes :)
#271403
Ja synes også det er dømt for hårdt, men det er deres valg, vi kan jo bare tillægge det vi selv vil..

Til gengæld tror jeg at C8 bliver årets value for Money OLED.
#271404
Jeg er personligt rigtig glad for at Flatpanels vælger at skrue bissen på overfor manglende softwareopdateringer. Jo, problemerne kan løses ved at bruge en ekstern boks, men som softwaremand er jeg specielt urolig for hvad de manglende opdateringer betyder for sikkerheden. Et moderne SmartTV har adgang til rigtig mange informationer om os, og selv hvis eventuelle hackere ikke er interesseret i data, så er alle maskiner der står åbne nok også en mulighed for at bygge botnets op (som kan bruges til at spamme, lav DDoS angreb, mm.)

Det niveau af opdatering vi ser på SmartTVs er i min optik dybt uansvarlig, og producenterne leger i høj grad med ilden. Desværre kan man ikke bare sige til alle forbrugere at de ikke skal koble deres TV til nettet og så lige købe en ekstra boks ved siden af for at alting skal være okay...
#271419
bbplayer skrev:Dette er altså ikke sandt, min C6 skærm kan jeg enkelt slukke mens Netflix er igang, og når jeg tænder så er netflix stadig åben, dog ved login på 3-4 sekunder efter jeg tænder skærmen.
Jeg ejer selv LG E6 med quick-start aktiveret. App'en skal herhjemme loade igen, når man tænder tv'et og det tager flere sekunder, når tv'et først er opstartet. Om man beskriver dette som "login" eller "at åbne", har jeg lidt svært ved at se, gør nogen som helst forskel for rigtigheden af pointen. :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8