Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#269097
Disney/Pixar har udgivet nogle få titler på UHD Blu-ray, men kun nye titler. Vi savner alle katalogtitlerne.

Vi er netop blevet gjort opmærksomme på, at Pixars The Incredibles ligger hos bl.a. Best Buy i USA til forudbestilling: https://www.bestbuy.com/site/uhd-bd-the ... Id=6219605

Det er ikke officielt, men mon ikke den er god nok? Hvis Disney begynder at udgive katalogtitler på UHD Blu-ray, så er det vel nok sandsynligt, at de også udgives online.
#269098
Så må vi da håbe de smækker danske tekster på dem. Det er der f.eks ikke på Guardians of the Galaxy 2, Thor: Ragnarok og Star Wars: The last jedi !:(
#269148
Vasen skrev:Så må vi da håbe de smækker danske tekster på dem. Det er der f.eks ikke på Guardians of the Galaxy 2, Thor: Ragnarok og Star Wars: The last jedi !:(
Måske kan folk huske tråden om GOTG2 uden danske tekster for nogen tid tilbage, hvor de ikke vil fixe problemet med danske tekster på UHD release, det var bare sådan som det var og elgiganten gad ikke hjælpe en.

Bliver det sådan filmene kommer til Danmark, så skal der nok blive rama skrig.

Måske var det årsagen til at GOTG2 røg ud af lager beholdning og til særpris, fordi de havde en variant i butikken som ingen danske tekster havde på UHD udgivelsen. Kan sige at Blu-ray medie i æsken var god nok men det hjallp ikke på UHD filmen.
#269158
bbplayer skrev: Måske kan folk huske tråden om GOTG2 uden danske tekster for nogen tid tilbage, hvor de ikke vil fixe problemet med danske tekster på UHD release, det var bare sådan som det var og elgiganten gad ikke hjælpe en
Ikke gad hjælpe en... altså, hvad skulle de gøre? Nu kan Elgiganten jo ikke gå ind og tekste filmen for dig ;) Jeg syntes også det var ret irriterende, og da jeg brokkede mig fik jeg 100.- retur (det var da den kostede 199.-)

Jeg sidder også og skærer tænder over at SW måske kommer uden danske tekster, da jeg ikke bryder mig om at se film uden, da jeg ikke altid hører alt, og jeg synes det er belastende med engelske, at det altid er med [Door closes], [exhales deeply] osv osv... men det er trods alt ikke Elgiganten skyld :)
#269173
Martin Sjøstrand skrev:
bbplayer skrev: Måske kan folk huske tråden om GOTG2 uden danske tekster for nogen tid tilbage, hvor de ikke vil fixe problemet med danske tekster på UHD release, det var bare sådan som det var og elgiganten gad ikke hjælpe en
Ikke gad hjælpe en... altså, hvad skulle de gøre? Nu kan Elgiganten jo ikke gå ind og tekste filmen for dig ;) Jeg syntes også det var ret irriterende, og da jeg brokkede mig fik jeg 100.- retur (det var da den kostede 199.-)

Jeg sidder også og skærer tænder over at SW måske kommer uden danske tekster, da jeg ikke bryder mig om at se film uden, da jeg ikke altid hører alt, og jeg synes det er belastende med engelske, at det altid er med [Door closes], [exhales deeply] osv osv... men det er trods alt ikke Elgiganten skyld :)
De droppede da produktet, så noget har de kunne gøre? , jeg var så ikke nede i elgiganten og sige noget, det var nogle andre og det var vist på FB hvor der blev spurgt til om der ikke blev udgivet en rettelse med tekster men ingen kom.
#269178
Turbo skrev:Iflg. dvdoo.dk kommer SW med Danske undertekster (står under spec.)
https://www.dvdoo.dk/4k-ultra-hd-blu-ra ... ay-d404448
Det er fordi de (og mange andre) ikke lister tingene ordentligt. Der er ikke danske tekster på UHD disken:
http://cdon.dk/film/star_wars_-_the_las ... )-42607557
Tjek bagsiden af coveret. Der er DK tekst på blu-ray disken, men ikke UHD. Og det ER den nordiske udgave. Det er mega skuffende for at sige det mildt. !:(