Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bbplayer
#266523
I Chrome var problemet der stadig uden at rode med cache settings eller noget.

Ved ikke hvorfor men det gamle IExplorer løsning (SHIFT+REFRESH) virker men det gjorde forskellen. Siderne er med mega b&o reklamer dog ikke hen over forum debatten mere.

Fin måde at få eksponering på ;)
Brugeravatar
Af Infinity
#266530
Nu er reklamerne i siderne forsvundet, så alt det der med at slette cachen sker jo ved tryk på F5.
Af Turbo
#266536
F5 sletter ikke, men genindlæser siden - vil du have en hel ny genindlæsning af siden uden brug af noget cache, brug da CTRL+F5.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#266542
CRTL+F5 virker i Chrome her. For at få plads til denne type reklame skal siden skrumpes lidt i bredden, så Rasmus har ændret CSS imens vi kører reklamen. Det kræver også en refresh i browseren åbenbart.
Af JørnNilsson
#266547
På Mac med Safari (alt opdateret) Står B&O reklamerne stadigvæk øverst, så man skal køre ned for at læse siden :-(
Af jng
#266550
Vedlagte jpg [reduceret pixelstørrelse] viser, hvordan flatpanels nu vises på to forskellige Android-dimser.
Vedhæftede filer
Screenshot_2018-02-02-11-57-28.jpg
Screenshot_2018-02-02-11-57-28.jpg (59.16 KiB) Vist 4760 gange
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#266552
Jørn: Kan jeg lokke dig til at prøve at trykke alt+ctrl+E, når du kigger på siden i Safari og derefter indlæse den igen. Ændrer det noget? Beklager...

jng: Hmm, det ligner umiddelbart et kodeproblem i en anden genre. Kan det passe, at menuen ser normal ud nu? Beklager
Brugeravatar
Af DaneLaw
#266678
Var også det samme her, måtte også ud i en 125% zoom løsning (win7 Crome) for at kunne læse, ellers så forsvandt dele af teksten ind under sidereklamerne og 125% zoom har kørt sidenhen de senere dage.
men nu virker det' så tilbage til 100% (damn er ved at blive gammel for savner sateme 125% tekststørrelse :p :D ).
Brugeravatar
Af DaneLaw
#275401
en kort update. da Power reklamen muligvis skalere skævt,(ihvertfald set herfra, men kan være på mine kanter probldmet ligger)

Her med native 100% (chrome)
Billede

90% justere kanten ind.
Brugeravatar
Af bbplayer
#275411
For at de virker her, er vi ude i en 3072x1728 , det er også ved 100% skalering i Chrome.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#275412
Beklager problemerne. Det er mærkeligt at Chrome opfører sig så forskelligt fra enhed til enhed... Sidder også på Chrome på Windows PC her.

Kan det være noget cache? Hvad sker der, hvis I giver browser hard refresh?
Af Turbo
#275416
Jeg har problemer med at flatpanels siden går i lås første gang jeg tilgår siden. Jeg når ikke engang at trykke OK til cookies før siden er låst og der kommer ingen fejl meddelelse - luk IE og åben IE igen, så virker det fint. Det er startet efter Power reklamen er kommet på for nogle dage siden.

Win7 og IE11 (cookies slettes hver gang jeg lukker IE).