Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#263741
Jeg har lavet en lille foreløblig liste, over 4K film jeg har set på http://www.amazon.co.uk der har danske tekster... Når nu det er svært at finde dem i fysiske butikker herhjemme. Spæd endelig til, med titler i er klar over har DK tekst :-)

Angels & Demons
Baby Driver
Batman: The Dark Knight Trilogy
Batman v Superman: Dawn of Justice
Battleship
Chappie
Concussion
Deepwater Horizon
Everest
Fantastic Beasts and Where To Find Them
Fast & Furious 6
Fast & Furious 7
Groundhog Day
Hancock
IMAX Adventure
IMAX Nature
Inception
Interstellar
Kong
Life
Lone Survivor
Lucy
Oblivion
Pan
Pineapple Express
Resident Evil: The Final Chapter
Salt
San Andreas
Snow White And The Huntsman
T2 Trainspotting
The Prestige
The 5th Wave The Amazing Spider-Man 2
The Bourne Identity
The Bourne Legacy
The Bourne Supremacy
The Bourne Ultimatum
The Da Vinci Code
The Great Wall
The Lego Movie
The Mummy
The Mummy Returns
The Mummy: Tomb of the Dragon
The Smurfs 2
Transformers: The Last Knight
Unforgiven

Liste lavet med afsæt i liste fra http://www.biojensen.dk
Senest rettet af Martin Sjøstrand 21. dec 2017, 09:38, rettet i alt 2 gange.
#263770
Martin Sjøstrand skrev:
bbplayer skrev:Her er også en liste som nævner UK titler, så den burde også inkludere amazon tilgængelige titler og udgivelses datoer, ikke så mange for 2018 dog.

http://www.thedigitalbits.com/columns/t ... lease-list
Men er det ikke bare en liste med udgivelser generelt?
Jo, du har ret, jeg fik vist ikke hæftet mig nok ved DK underteksterne i titel :) Det er måske stadig en god reference.
#263777
Må ærligt indrømme at jeg ikke kigger efter om der er DK tekst på, når jeg køber på Amazon.. Synes i 9 ud af 10 tilfælde at Google translate kan gøre det bedre end dem der har oversat film til dansk. ?

Men jeg har lige kigget samlingen igennem og Du kan tilføje følgende titler til listen:

Baby Driver
Transformers: The Last Knight
#263780
paddynx skrev:Må ærligt indrømme at jeg ikke kigger efter om der er DK tekst på, når jeg køber på Amazon.. Synes i 9 ud af 10 tilfælde at Google translate kan gøre det bedre end dem der har oversat film til dansk. ?

Men jeg har lige kigget samlingen igennem og Du kan tilføje følgende titler til listen:

Baby Driver
Transformers: The Last Knight
Super, tak, de er tilføjet.

Du har ret i at de tekster ofte er rimeligt ude i skoven, og som regel lytter jeg også mere end jeg læser... jeg kan bare godt lide de er der som en "krykke", når talen i nogle scener er svær at høre... men ja, så kan man selvfølgelig bare bruge de engelske tekster
#280495
Jeg ved ikke om folk i det hele taget køber fysiske film mere. Men her er lige et par titler, som i følge coveret, har DK tekst...

The Equalizer
Ghost in the Shell
King Arthur: Legend of the Sword
Pacific Rim: Uprising
Saving Private Ryan
Three Billboards Outside Ebbing, Missouri (det står ikke på cover, men der er DK tekst)
Tomb Raider (den nye)

8-)
#280521
Jeg køber stadig fysiske disks. Bedre billede og bedre lyd. Så tak for updaten :-)