Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#257873
BrianH skrev:Men jeg ved ingenting andet end, at jeg ikke selv ville handle der
Nu er jeg bare nysgerrig... hvorfor ikke? Man kan afhente filmene selv, hvis man er utryg, hvilket da ville gøre at jeg godt turde stole på sådan en "forhandler"? Det er jo tydeligt at det er en gut der handler lidt med brugte film, og lidt nye, hvorfor er du så skeptisk overfor det?
#257974
Der er jo en mulighed for at han har adgang til en folie maskine, så han kan wrappe de medier efter de er afspillet en gang? Der er jo masser af arbejdspladser og produktioner som har disse til pakning af forskellige æsker.

de 3D blu-ray editions synes jeg ikke er i klasse med elgiganten, der synes jeg de sælges i grupperne 29 og 49, når de bare har lidt alder og det har nogle af dem, så 79kr er nok mindst samme pris i elgiganten der.
Brugeravatar
Af Naiera
#257979
Torben Rasmussen skrev:Ærgerligt at have stavet Blu-Ray forkert i et domænenavn ;-)
Stavede du Blu-ray Disc forkert med vilje, der? ;)
#258065
Folk sælger jo brugte uhd skiver til 125 kr på dba? ? så det er stadig billigt Hehe.. Tror jeg prøver at bestille en skive eller 2 så skal jeg skrive tilbage om det gik som forventet ☺️

Hvilke kan I anbefale til mit lg b6v tv?
#258533
Så fik jeg bestilt 2 film fra ham. Yderst flink fyr som ringede til mig da jeg havde skrevet til ham på dba, at der var flere som var interesseret i de film. Om han skulle sælge til dem, eller mig. Så skyndte mig at bestille de 2 han havde jeg var interesseret i. Warcraft og Ninja turtles out of shadow

33 I fragt med dao og har modtaget dem idag. Har lige pakket dem ud og de er med folie og der er klistermærker på såsom in game content til wow, så de er ikke bare folieeret om som en skrev det måske kunne være.

Så ham kan man da vist godt støtte fremover ?
#259793
Var de bestilte 4k film også med dk tekst og det??