Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#251163
Den rammer jo godt nok, men hvis man i forvejen har set mange film, så er der ikke ret meget nyt på den liste den foreslår. Da listen søger på keywords, så må man nok heller ikke sætte for mange film på listen, da søgningen så bliver for bred. Min kommer også med Ex Machina, som jeg ikke har set, men har haft ambition om at se flere gange. Den ligger pt. på Cmore/Yousee, så det kan være man skulle få den set.

Til de som har adgang til samme tjeneste, så så jeg "Hardcore" (Hardcore Henry) på Cmore/Yousee her for en uge siden og det var dæleme en anderledes film. Sygt voldelig og filmet i 1. person shooter stil. Man var helt blæst i skallen bagefter. Det er heller ikke lige en af de film der popper op på min liste ovenfor...
#251170
Ja, men du kan se, at den tilføjer keywords længere nede og de vil jo blive flere og flere, så du skal nok gå dem igennem manuelt. Det er blot disse keywords den finder lignende titler ud fra.