19. sep 2016, 10:34
#238399
Fibernet fra Fibia blev indført og oprettet for ca. 1 år siden hos mig. Få dage efter måtte jeg fravælge, da der dengang var låst for optagelse på mine 3 blurays fra Samsung og LG.
I sidste uge påstod en sælger fra Fibia, at der nu er låst op for optagelse og lagring i mine 3 blurays. På denne baggrund har jeg netop fået en ordrebekræftelse. Desværre står der ikke i ordrebekræftelsen, at signalet kan videreføres til mine egne blurays (købt hos El-Giganten).
I dag har jeg forsøgt at få dette afklaret hos Fibia kundeservice og teknisk support. Fibia vil ikke supportere udstyret - helt OK fra min side! Men Fibia kan eller vil tilsyneladende ikke svare på hvordan og om jeg kan forbinde udstyret!!!
Fibia henviser til, at jeg kan søge hjælp på nettet!!!!
Jeg er på nippet til at annullere ordren, da jeg finder deres support tvivlsom!!!
I sidste uge påstod en sælger fra Fibia, at der nu er låst op for optagelse og lagring i mine 3 blurays. På denne baggrund har jeg netop fået en ordrebekræftelse. Desværre står der ikke i ordrebekræftelsen, at signalet kan videreføres til mine egne blurays (købt hos El-Giganten).
I dag har jeg forsøgt at få dette afklaret hos Fibia kundeservice og teknisk support. Fibia vil ikke supportere udstyret - helt OK fra min side! Men Fibia kan eller vil tilsyneladende ikke svare på hvordan og om jeg kan forbinde udstyret!!!
Fibia henviser til, at jeg kan søge hjælp på nettet!!!!
Jeg er på nippet til at annullere ordren, da jeg finder deres support tvivlsom!!!
Senest rettet af AndersGeorg 21. sep 2016, 07:58, rettet i alt 1 gang.