Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Turbo
#234060
Rigtig rigtig flot film hvis man kan lide Nord-Amerika's skove - høre nok til blandt de flottest 4k film pt. sammen med bl.a. Exodus og The Martian af de snart 20 stk. jeg har.

Meeen den er lang 2t 36m - man kunne godt have fortalt den historie på 100-110 min. og fået en lige så god film ud af det, bare min mening :)
Af chicco
#234424
Rasmus Larsen skrev:Jeg glæder mig til at høre hvad du synes om The Revenant på din OLED. Der er mange virkelig flotte scener, både mørke og lyse scener.
Av! Har aldrig set noget lign... E6'eren er simpelthen fantastisk til, at gengive de scener og detaljer, der er i den film... Fik slet ikke hele handlingen med, fordi jeg var så optaget af, at kigge på billed-detaljer :D
Af Turbo
#234441
chicco skrev:Av! Har aldrig set noget lign... E6'eren er simpelthen fantastisk til, at gengive de scener og detaljer, der er i den film... Fik slet ikke hele handlingen med, fordi jeg var så optaget af, at kigge på billed-detaljer :D
Hehe ;)

Exodus
Life of Pi
The Martian
The Revenant
Det er nok top 4 over de flotteste 4k blu ray pt. efter min mening.
Kingsman er der også flere rigtig flotte sener i.

Glem Mad Max i 4k. Har man den i 2k, er der ingen grund til at købe den i 4k i min optik.
Af Turbo
#235067
Jeg har over 20 stk. 4k blu ray film.

Som regel står der med store bogstaver HDR eller der er HDR Premium logo på dem jeg har. Er der logo på, er det gerne nede i højre hjørne på forsiden, et lille bitte et.

Chappie og Hancock er der ikke noget logo eller HDR på, men der står bagpå "For playback in 4k with HDR, you need:" - så det giver sig selv.

Jeg har ikke set nogle uden HDR. Så jeg vil tro at alle 4k blu ray er HDR :)
Vedhæftede filer
Mad_Max_Fury_Road_front.jpg
Mad_Max_Fury_Road_front.jpg (120.1 KiB) Vist 9904 gange
Senest rettet af Turbo 13. jul 2016, 00:28, rettet i alt 2 gange.
Af Turbo
#235068
Jeg skal skrive noget for at jeg kan trykke "Udfør" - det er hermed gjort, hehe
Vedhæftede filer
The_Revenant_front.jpg
The_Revenant_front.jpg (103.04 KiB) Vist 9904 gange
Af Turbo
#235095
Elgiganten de er billigst og tager ingen fragt/porto :)
2 stk. har jeg købt via blu-ray.com fordi Elgiganten ikke havde dem på online lager på det tidspunkt.

dvdoo har langt om længe fået UHD, men de er næsten lige så dyre som CDON.
http://www.dvdoo.dk/4k-ultra-hd-blu-ray-film/
Fandt ved et tilfælde de havde fået 4k blu ray - de har ikke lavet nogen 4k menu endnu.
Af mbm
#235110
Jeg skal også have en UHD blu-ray afspiller.
Jeg er også tændt på Xbox S som skulle komme allerede om 2-3 uger..
Er dog lidt i tvivl om jeg bør vente på PS4 Neo. (Da jeg har PS4 allerede)