Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Turbo
#233416
Hej,

Jeg bestilte den d. 6/5-2016 til levering d. 30/5 - jeg har ikke modtaget filmen og har lige modtaget en email fra Elgiganten, kredit nota "Kan ikke leveres".

Det er da godt nok ærgerligt.

Andre der har fået samme besked ved forud bestilling af filmen?
Af Turbo
#233471
Jeg har lige modtaget en mail fra Elgiganten - det må jeg nok sige, flot service.

Hej.

Vi har desværre ikke fået det forventede antal af Revevant i 4K.
Leverandøren har ingen dato på hvornår der kommer flere, og jeg kan se din ordre er blevet krediteret.

Som et plaster på såret, sender vi dig en gratis Mad Max: Fury Road 4K UHD film.

Beklager ulejligheden mange gange.

Med venlig hilsen / Best regards


Jeg har Mad Max, det var en af de første jeg købte, så jeg var så fræk at skrive tilbage, at han behøvede ikke at sende en film men hvis han ville sende mig en film, har jeg ikke Hitman 4k UltraHD.

The Revenant og Life of Pi bestilte jeg igår hos amazon.com - har fået mail om de kommer mellem 22 og 29 denne måned.
Af chicco
#233478
Turbo skrev:Jeg har lige modtaget en mail fra Elgiganten - det må jeg nok sige, flot service.

Hej.

Vi har desværre ikke fået det forventede antal af Revevant i 4K.
Leverandøren har ingen dato på hvornår der kommer flere, og jeg kan se din ordre er blevet krediteret.

Som et plaster på såret, sender vi dig en gratis Mad Max: Fury Road 4K UHD film.

Beklager ulejligheden mange gange.

Med venlig hilsen / Best regards


Jeg har Mad Max, det var en af de første jeg købte, så jeg var så fræk at skrive tilbage, at han behøvede ikke at sende en film men hvis han ville sende mig en film, har jeg ikke Hitman 4k UltraHD.

The Revenant og Life of Pi bestilte jeg igår hos amazon.com - har fået mail om de kommer mellem 22 og 29 denne måned.
Er de med DK-tekst hos Amazon?
Af Turbo
#233509
Jeg har fået endnu en mail fra Elgiganten - endnu engang meget flot service.

Hej.

Det er jeg glad for at høre 
Vi gør hvad vi kan for at tilbyde så stort et udvalg af 4K film som muligt.

Jeg sørger for at der bliver sendt en Hitman 4K til dig, vær opmærksom på du muligvis også modtager en Mad Max alligevel, så må du give den til en ven.

Venlig hilsen


Jeg skrev i mailen at jeg har allerede 12 stk. 4k UHD blu ray skiver alle købt hos Elgiganten - det var det han var glad for at høre.
Af Turbo
#233524
Det står der, der er - nu får jeg at se om man kan stole på hvad blu-ray.com skriver og henviser til.

Det fortælle mig også om jeg kan gøre det en anden gang eller om jeg skal på en af amazons i Europa for at være sikker på Danske undertekster.

Der er også noget med en regel ang. køb uden for EU for mere end 85,- men nu for jeg at se.
Af Turbo
#234048
Der har lige været en GLS mand med den og Life of Pi - de er sendt fra Tyskland. De er begge med Dansk sub.

Så man kan godt handle på blu-ray.com --> amazon.com - det er der ingen problemer ved.

PS: Jeg har fået Hitman og Mad Max (har 2 stk. nu hehe) af Elgiganten - det er sgu flot service af Elgiganten :)